loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

,    دانلود اهنگ ناصر صد بهش بگین,    دانلود اهنگ بهش بگین مرتضی سرمدی,    آهنگ بهش بگین همین روزا توی دلم می کشمش,    دانلود اهنگ بهش بگین

حسین بازدید : 168 سه شنبه 17 اردیبهشت 1398



,    دانلود اهنگ ناصر صد بهش بگین
,    دانلود اهنگ بهش بگین مرتضی سرمدی
,    آهنگ بهش بگین همین روزا توی دلم می کشمش
,    دانلود اهنگ بهش بگین عاشقشم
,    کلیپ بهش بگین همین روزا
,    دانلود موزیک ویدیو بهش بگین همین روزا توی دلم میکشمش
,    بهش بگین همین روزا توی دلم میکشمش مرتضی سرمدی
,    کلیپ بهش بگین همین روزا توی دلم میکشمش
,    دانلود اهنگ بهش بگین عشق منه

آهنگ بهش بگین همین روزا توی دلم میکشمش ..

اجرایی غمگین و گریه دار با صدای مرتضی سرمدی

آهنگی که توسط ناصر صدر نیز اجرا شده بود

متن آهنگ بهش بگین

عاشقی کار تو نبود من عاشقت بودم و بس

همه ی احساس منو  کشتی تو بر پای هوس

اما هنوز دوست دارم  به جون اون که دوست داریش

وقتی که اسم تو بیاد شکسته میشه این قفس

اما هنوز دوست دارم  به جون اون که دوست داریش

وقتی که اسم تو بیاد  شکسته میشه این قفس

آهنگ بهش بگین از مرتضی سرمدی

بهش بگین پیشم نیاد بگین که رفت مسافرت

به پای عشق الکی هرچی که داشت گذاشت و رفت

بهش بگین همین روزا توی دلم میکشمش

خدا نیاره اون روزو بیفته چشمام تو چشش

دیوونه بود اما دلم دیوونه تر از عشق اون

قلبمو زد بنامشو پر زد و رفت از آشیون

آهنگ بهش بگین از مرتضی سرمدی

دکلمه

بهش بگین چقدر دوسش دارم بهش بگین اسمشو رو لبهام میذارم

بهش بگین پیشم نیاد بگین که رفت مسافرت بهش بگین همین روزا توی دلم میکشمش

خدا نیاره اون روز بیفته چشمام تو چشش

دیوونه بود..

دیوونه بود اما دلم دیوونه تر از عشق اون قلبمو زد بنامشو پر زد و رفت از آشیون

بهش بگین پیشم نیاد بگین که رفت مسافرتبه پای عشق الکی..

هرچی که داشت گذاشت و رفت

آهنگ بهش بگین از مرتضی سرمدی

بهش بگین پیشم نیاد بگین که رفت مسافرت

به پای عشق الکی هرچی که داشت گذاشت و رفت

بهش بگین همین روزا توی دلم میکشمش

خدا نیاره اون روزو بیفته چشمام تو چشش

دیوونه بود اما دلم دیوونه تر از عشق اون

قلبمو زد بنامشو پر زد و رفت از آشیون

 

 

 

 

http://nakaman1.ir

 







برچسب ها دانلود اهنگ ناصر صد بهش بگین دانلود اهنگ بهش بگین مرتضی سرمدی آهنگ بهش بگین همین روزا توی دلم می کشمش دانلود اهنگ بهش بگین عاشقشم کلیپ بهش بگین همین روزا دانلود موزیک ویدیو بهش بگین همین روزا توی دلم میکشمش بهش بگین همین روزا توی دلم میکشمش مرتضی سرمدی کلیپ بهش بگین همین روزا توی دلم میکشمش دانلود اهنگ بهش بگین عشق منه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو