loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

  به چه ساز تو برقصم زمونه زمونه از دست تو دل من چه خونه چه خونه تو دل منو شکستی که رفتی عزیزم تویی که برات میمیرم نذار اشک بریزم اخه دنیای منی به کی بگم مال منی اخه دنیای منی تورو میخوام مال من

حسین بازدید : 539 جمعه 28 تیر 1398

 

به چه ساز تو برقصم زمونه زمونه
از دست تو دل من چه خونه چه خونه
تو دل منو شکستی که رفتی عزیزم
تویی که برات میمیرم نذار اشک بریزم
اخه دنیای منی به کی بگم مال منی
اخه دنیای منی تورو میخوام مال منی
ارزوی اخرم بود که باتو بمونم
به امید عشق خوبت بتونم بخونم
دل بیقرار من بود که پاروش گذشتی
دردو بلای عشقو تو جونم تو کاشتی
بیتو دارم میمیرم خوابتو هرشب میبینم
مثه جونی تو تنم اگه نباشی میمیرم
مثه ایات خدا سوره حق توی چشات
میسوزونه تنمو گرمی اون برق نگات

 

اخه دنیای منی به کی بگم مال منی
اخه دنیای منی تورو میخوام مال منی
به چه ساز تو برقصم زمونه زمونه
از دست تو دل من چه خونه چه خونه
تو دل منو شکستی که رفتی عزیزم
تویی که برات میمیرم نذار اشک بریزم
اخه دنیای منی به کی بگم مال منی
اخه دنیای منی تورو میخوام مال منی
اخه دنیای منی به کی بگم مال منی
اخه دنیای منی تورو میخوام مال منی

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

http://nakaman1.ir







برچسب ها دانلود آهنگ با چه ساز تو برقصم زمونه با کیفیت 320 دانلود آهنگ با چه ساز تو برقصم زمونه دانلود آهنگ با چه ساز تو برقصم زمونه با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید متن آهنگ با چه ساز تو برقصم زمونه دانلود ریمیکس با چه ساز تو برقصم زمونه دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید با چه ساز تو برقصم زمونه کد آهنگ پیشواز با چه ساز تو برقصم زمونه همراه اول کد آهنگ پیشواز با چه ساز تو برقصم زمونه ایرانسل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو