loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

,    دانلود اهنگ مرضیه بنام میگذرم تنها,    دانلود اهنگ میگذرم تنها از مرضیه با لینک مستقیم,    دانلود آهنگ میگذرم تنها سیرنگ,    آهنگ میگذر

حسین بازدید : 714 پنجشنبه 30 خرداد 1398


,    دانلود اهنگ مرضیه بنام میگذرم تنها
,    دانلود اهنگ میگذرم تنها از مرضیه با لینک مستقیم
,    دانلود آهنگ میگذرم تنها سیرنگ
,    آهنگ میگذرم تنها از میان گلها با صدای مرضیه
,    دانلود آهنگ در میان گلها همایون خرم
,    میگذرم تنها آپارات
,    دانلود آهنگ راز عشق مرا گل در گوش صبا
,    خار رهی به تمنا مرضیه
,    دانلود آهنگ گلهای مرضیه

,   

http://entermusic.ir/3217/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%85%DB%8C%DA%AF%D8%B0%D8%B1%D9%85-%D8%AA%D9%86%D9%87%D8%A7-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%DB%8C%D8%A7%D9%86-%DA%AF%D9%84%D9%87%D8%A7

میگذرم تنها از میان گلها گه به گلستانها

Download Music

دانلود آهنگ میگذرم تنها از میان گلها گه به گلستانها

و بسیار زیبای مرضیه بنام از میان گلها
با کیفیت عالی و اصلی و اورجینال از اینترموزیک

 

آهنگ از میان گل ها از مرضیه که یکی از آهنگ های آلبوم رسوا میباشد

دانلود آهنگ میگذرم تنها از میان گل ها گه به گلستان ها از سایت

Download Ahang Az Miyane Golha Az Az Site

 

میگذرم تنها از میان گلها گه به گلستانها گه به کوه و صحرا
تازه گلی سر راهم گیرد و با من گوید محرم راز تو کو
خار رهی به تمنا دامن من بگرفته کان گل ناز تو کو
راز عشق مرا گل در گوش صبا گفت و غمم بفزود
آنگه در همه جا راز درد من و قصه عشق تو بود

==>> تکست اهنگ از میان گلها از اینتر موزیک <<==

چون به حسن آسمانی از مهی برتر
شعله ی عشق من از گردون برآرد سر
در گلستان هم ز تنهایی روم من اگر
تازه گلی سر راهم گیرد و با من گوید محرم راز تو کو
خار رهی به تمنا دامن من بگرفته کان گل ناز تو کو

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت اصلی و اورجینال

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ مرضیه بنام میگذرم تنها دانلود اهنگ میگذرم تنها از مرضیه با لینک مستقیم دانلود آهنگ میگذرم تنها سیرنگ آهنگ میگذرم تنها از میان گلها با صدای مرضیه دانلود آهنگ در میان گلها همایون خرم میگذرم تنها آپارات دانلود آهنگ راز عشق مرا گل در گوش صبا خار رهی به تمنا مرضیه دانلود آهنگ گلهای مرضیه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو