loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

,    دانلود اهنگ علی اکبر همتی دختر,    دانلود آهنگ دختر عزیز جونم,    آهنگ دختر عماد احمدی,    دانلود اهنگ دختر عزیز جونم دختر یکی یدونم,&n

حسین بازدید : 64 چهارشنبه 02 مرداد 1398


,    دانلود اهنگ علی اکبر همتی دختر
,    دانلود آهنگ دختر عزیز جونم
,    آهنگ دختر عماد احمدی
,    دانلود اهنگ دختر عزیز جونم دختر یکی یدونم
,    دانلود اهنگ دختر از عماد
,    دانلود اهنگ دختر یکی یدونم
,    اهنگ عماد دختر جونمه
,    کلیپ دختر عزیز جونم دختر یکی یدونم
,    دانلود اهنگ دختر چه مهربونه

متن آهنگ عماد دختر

دختر عزیز جونم دختر یکی یه دونم دختر قشنگ و نازه دختر تو مهربونم
دختر یکی یه دونس دختر عزیز خونس ناز و قشنگ بابا دختر پر از بهونس
دختر عمرمه دختر جونمه چراغ تو خونمه
دختر خوشگله دختر دلبره دختر یکی یه دونمه

وقتی من تب میکنم اونم واسم تب میکنه
همیشه واسه ی بابا خونه رو مرتب میکنه
کل دنیا رو میدم تا خم به ابروهاش نیاد
من لبم همیشه میخنده تا خنده هاش بیاد
دختر عمرمه دختر جونمه چراغ تو خونمه
دختر خوشگله دختر دلبره دختر یکی یه دونمه

وقتی من تب میکنم اونم واسم تب میکنه
همیشه واسه ی بابا خونه رو مرتب میکنه
کل دنیا رو میدم تا خم به ابروهاش نیاد
من لبم همیشه میخنده تا خنده هاش بیاد
دختر عمرمه دختر جونمه چراغ تو خونمه
دختر خوشگله دختر دلبره دختر یکی یه دونمه

 

http://sakhamusic.ir/music-emad-dokhtar/

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 







برچسب ها دانلود اهنگ علی اکبر همتی دختر دانلود آهنگ دختر عزیز جونم آهنگ دختر عماد احمدی دانلود اهنگ دختر عزیز جونم دختر یکی یدونم دانلود اهنگ دختر از عماد دانلود اهنگ دختر یکی یدونم اهنگ عماد دختر جونمه کلیپ دختر عزیز جونم دختر یکی یدونم دانلود اهنگ دختر چه مهربونه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو