loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

باور نمیکنم یک لحظه از تو دور باشم دروغ محضه مگه میشه به این راحتی این واقعی نیست فقط یک بحثه بگو من برا تو چی کم گذاشتم تو چشام نگاه کن من دوست داشتم من که جز تو کسی تو زندگیم نداشتم یه لتنگر بزن

حسین بازدید : 59 دوشنبه 27 خرداد 1398

باور نمیکنم یک لحظه از تو دور باشم دروغ محضه

مگه میشه به این راحتی این واقعی نیست فقط یک بحثه

بگو من برا تو چی کم گذاشتم تو چشام نگاه کن من دوست داشتم

من که جز تو کسی تو زندگیم نداشتم

یه لتنگر بزن بگو که خوابم دیگه نمیگی بهم که دوست دارم

بی تو انگار که من یه چیزی کم دارم

با تو خوب بودم از بدی دور بودم چی شد چطور شد من که عاشق بودم

بگو کجا برا تو کم بودم

تو فکر تو بودم از همه دور بودم من واسه تو مثل همسر بودم

https://www.myeasymusic.ir/

 

حالا چطور برا تو کم بودم

.

یه حرفایی توی یادم میمونن که نمیشه واست خوبی و ندامتم اونا رو پاک کرد

بهترین سالای عمرم به پات رفت که چی شه جای اون همه خاطراتت هم شد پر از درد

من که برا تو هیچی کم نذاشتم چه ساده گذشت حیف من دوست داشتم

جز تو کسی رو من که تو زندگیم نداشتم

یه تلنگری بود حالا بیدارم دیگه نمیگمت که دوست دارم

دیگه نداری تو خبری از حالم

با تو خوب بودم از بدی دور بودم چی شد چطور شد من که عاشق بودم

بگو کجا برا تو کم بودم

تو فکر تو بودم از همه دور بودم من واسه تو مثل همسر بودم

حالا چطور برا تو کم بودم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو