loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

,    ,    متن آهنگ سحر بنام بغض,    دانلود اهنگ جدید سحر 96,    دانلود اهنگ سحر بغض,    دانلود آهنگ من بلد نیستم بگم حرف دل ع

حسین بازدید : 141 جمعه 16 آذر 1397


,   
,    متن آهنگ سحر بنام بغض
,    دانلود اهنگ جدید سحر 96
,    دانلود اهنگ سحر بغض
,    دانلود آهنگ من بلد نیستم بگم حرف دل عاشقمو از سحر
,    دانلود موزیک ویدیو بغض از سحر
,    دانلود اهنگ سحر بغض لعنتی
,    متن آهنگ بغض از سحر
,    دانلود آهنگ سحر بغض 320
,    دانلود آهنگ جدید سحر بغض

,   

متن آهنگ سحر به نام بغض

من بلد نیستم بگم حرف دل عاشقم
دلهره دارم وقتی بری وقتی بفهمی راز رو
یه دنیا حرف مونده اگه بغض لعنتی بزاره
تا بگم مسیر دنیا جز تو پایانی نداره
من یه حرفم مثل آتیش تو مثل بارون میمونی
من تو حسرت پریدن تو شبیه آسمونی
کاش میشد فقط یه لحظه پای حرف من بشینی
کاش میشد یه بار خودت رو از تو چشم من ببینی
شاید اینجوری بفهمی دل من چه حالی داره
یه دنیا حرف مونده اگه بغض لعنتی بزاره
شاید اینجوری بفهمی دل من چه حالی داره
یه دنیا حرف مونده اگه بغض لعنتی بزاره
من یه حرفم مثل آتیش تو مثل بارون میمونی
من تو حسرت پریدن تو شبیه آسمونی
کاش میشد فقط یه لحظه پای حرف من بشینی
کاش میشد یه بار خودت رو از تو چشم من ببینی

http://www.2musicmand.pro







برچسب ها متن آهنگ سحر بنام بغض دانلود اهنگ جدید سحر 96 دانلود اهنگ سحر بغض دانلود آهنگ من بلد نیستم بگم حرف دل عاشقمو از سحر دانلود موزیک ویدیو بغض از سحر دانلود اهنگ سحر بغض لعنتی متن آهنگ بغض از سحر دانلود آهنگ سحر بغض 320 دانلود آهنگ جدید سحر بغض
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو