loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

کد آهنگ پیشواز همراه اول آبی که میپوشی خود دریا میشی خیلی زیبا میشی  ,دانلود آهنگ جدید آبی که میپوشی خود دریا میشی خیلی زیبا میشی ,دانلود آهنگ,متن آهنگ آبی که میپوشی خود دریا میشی خیلی زیبا میشی&

حسین بازدید : 125 پنجشنبه 02 خرداد 1398

کد آهنگ پیشواز همراه اول آبی که میپوشی خود دریا میشی خیلی زیبا میشی  ,دانلود آهنگ جدید آبی که میپوشی خود دریا میشی خیلی زیبا میشی ,دانلود آهنگ,متن آهنگ آبی که میپوشی خود دریا میشی خیلی زیبا میشی  ,متن آهنگ,دانلود آهنگ آبی که میپوشی خود دریا میشی خیلی زیبا میشی  با کیفیت 320,دانلود آهنگ جدید ایرانی,آبی که میپوشی خود دریا میشی خیلی زیبا میشی ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل آبی که میپوشی خود دریا میشی خیلی زیبا میشی  ,Download Music,دانلود آهنگ بیکلام آبی که میپوشی خود دریا میشی خیلی زیبا میشی ,

 

 

تو نمیدونی چقدر خاطرت برام عزیزه وقتی میبینمت دلم یهویی میریزه
هی دست خودم نیست یه چیزی میخوام بهت بگم ولی روم نمیشه
اگه نگم دلم تا خود صبح آروم نمیشه نه آروم نمیشه

آبی که میپوشی خود دریا میشی خیلی زیبا میشی مثله یه رویا
دستاتو میخوام بگیرم اگه غرق نشمو بمیرم من تو موجه این چشمای گیرا

آبی که میپوشی خود دریا میشی خیلی زیبا میشی مثله یه رویا
دستاتو میخوام بگیرم اگه غرق نشمو بمیرم من تو موجه این چشمای گیرا

 

تکست آهنگ آبی پاکان

تا قلبه تو یواش یواشو قدم قدم به عشقه دیدنت کلی راه اومدم
هر کی میونه منو تو فاصله بود من به خاطر تو قیدشو زدم

آبی که میپوشی خود دریا میشی خیلی زیبا میشی مثله یه رویا
دستاتو میخوام بگیرم اگه غرق نشمو بمیرم من تو موجه این چشمای گیرا

آبی که میپوشی خود دریا میشی خیلی زیبا میشی مثله یه رویا
دستاتو میخوام بگیرم اگه غرق نشمو بمیرم من تو موجه این چشمای گیرا

آبی که میپوشی خود دریا میشی خیلی زیبا میشی مثله یه رویا
دستاتو میخوام بگیرم اگه غرق نشمو بمیرم من تو موجه این چشمای گیرا

 

 

 

www.popmelo.ir







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول آبی که میپوشی خود دریا میشی خیلی زیبا میشی دانلود آهنگ جدید آبی که میپوشی خود دریا میشی خیلی زیبا میشی دانلود آهنگ متن آهنگ آبی که میپوشی خود دریا میشی خیلی زیبا میشی متن آهنگ دانلود آهنگ آبی که میپوشی خود دریا میشی خیلی زیبا میشی با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید ایرانی آبی که میپوشی خود دریا میشی خیلی زیبا میشی کد آهنگ پیشواز ایرانسل آبی که میپوشی خود دریا میشی خیلی زیبا میشی Download Music دانلود آهنگ بیکلام آبی که میپوشی خود دریا میشی خیلی زیبا میشی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو