loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

,    دانلود اهنگ امین و امید بی اعتماد,    دانلود آهنگ امین و امید احساس,    اکورد اهنگ بی اعتماد امین و امید,    امین و امید بی اراده, 

حسین بازدید : 88 چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398


,    دانلود اهنگ امین و امید بی اعتماد
,    دانلود آهنگ امین و امید احساس
,    اکورد اهنگ بی اعتماد امین و امید
,    امین و امید بی اراده
,    دانلود اهنگ امین‌ و امید سفر کردم
,    دانلود اهنگ امین و امید سرنوشت
,    امین و امید میرم
,    دوست داشتن تورو انکار نمیکنم
,    امین و امید غرور لعنتی

با این که دور من عاشق زیاد بود چشمای من به عشق بی اعتماد بود

توو اولین نگاه مجذوب تو شدم با این که بد شدی من خوب تو شدم

من خوب تو شدمدوست داشتن تو رو انکار نمیکنم

میخوام نری ولی اسرار نمیکنم

نزدیک در بشی واسم تموم شدی

میری به لحظه ای که آرزوم شدی واسم تموم شدی

رویای عشق تو نابود میکنم

دنیامو بعد تو محدود میکنم زخمی که میخورم از اعتمادمه

میرم که دور شم از هر چی آدمه  

از هر چی آدمه

دوست داشتن تو رو انکار نمیکنم میخوام نری ولی اسرار نمیکنم

نزدیک در بشی واسم تموم شدی

میری به لحظه ای که آرزوم شدی واسم تموم شدی

 

https://www.jenabmusic.com/

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )







برچسب ها دانلود اهنگ امین و امید بی اعتماد دانلود آهنگ امین و امید احساس اکورد اهنگ بی اعتماد امین و امید امین و امید بی اراده دانلود اهنگ امین‌ و امید سفر کردم دانلود اهنگ امین و امید سرنوشت امین و امید میرم دوست داشتن تورو انکار نمیکنم امین و امید غرور لعنتی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو