loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

,    ,    دانلود اهنگ بیا جاده چشم به راه تو شده,    دانلود اهنگ بنویس دل من تنگ نگاه تو شده,    دانلود آهنگ بنویس عمر سفر تموم شده, &n

حسین بازدید : 71 دوشنبه 10 تیر 1398



,   
,    دانلود اهنگ بیا جاده چشم به راه تو شده
,    دانلود اهنگ بنویس دل من تنگ نگاه تو شده
,    دانلود آهنگ بنویس عمر سفر تموم شده
,    دانلود آهنگ نامه از امیر تاجیک با کیفیت 320
,    دانلود اهنگ نامه امير تاجيك
,    امیر تاجیک زندگی
,    امیر تاجیک بنویس عمر سفر تموم بشه
,    اهنگ بنویس عمر سفر تموم بشه
,    دانلود اهنگ جاده امیر تاجیک

,   

 

متن آهنگ امیر تاجیک به نام نامه

 

دو سه خطی بنویس ازخودت حرفی بزن

عطر یاد تو شده نفس باور من

بنویس از لحظه هات که چجوری میگذرن

چرا هر جا که میرن تورو بی من میبرن

بگو حرف دلتو  درد عشقو تازه کن

دستای احساستو  با دلت اندازه کن

تا که خاطراتمون دوباره جون بگیره

از چشام رو نامه هات  تا که بارون بگیره

دل من تنگ نگاه تو شده چشم من خیره به راه تو شده

بنویس عمر سفر تموم بشه بیا جاده چشم به راه تو شده

اگه میشه بنویس  از خودت حرفی بزن

عطر یاد تو شده نفس باور من

با خیال تو عزیز  فاصله فاصله نیست

فاصله یک کلمه ست بنویس و بنویس

دل من تنگ نگاه تو شده چشم من خیره به راه تو شده

بنویس عمر سفر تموم بشه بیا جاده چشم به راه تو شده

 

https://nicmusic.net/1395/02/amir-tajik-called-nameh/

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود اهنگ بیا جاده چشم به راه تو شده دانلود اهنگ بنویس دل من تنگ نگاه تو شده دانلود آهنگ بنویس عمر سفر تموم شده دانلود آهنگ نامه از امیر تاجیک با کیفیت 320 دانلود اهنگ نامه امير تاجيك امیر تاجیک زندگی امیر تاجیک بنویس عمر سفر تموم بشه اهنگ بنویس عمر سفر تموم بشه دانلود اهنگ جاده امیر تاجیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو