loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

هی پرسه میزنم تو این خیابونا هی زجه میزنم میخوامت از خدا عجب هواییه بارون داره میاد نیستی ندارمت دلم تو رو میخواد نیستی کنار من ببندی چترتو دوتایی خیس بشیم بپیچه عطر تو نیستی حالم بده لع

حسین بازدید : 85 یکشنبه 02 تیر 1398

هی پرسه میزنم تو این خیابونا

هی زجه میزنم میخوامت از خدا

عجب هواییه بارون داره میاد

نیستی ندارمت دلم تو رو میخواد نیستی کنار من ببندی چترتو

دوتایی خیس بشیم بپیچه عطر تو نیستی حالم بده لعنت به این هوا

من بی تو ناخوشم بارون میخوام چی کار

بارون میخوام چیکار

آی نبودنت امونمو دیگه برید آی یه کاری کن جونم دیگه به لب رسید

آی زخمه دلم مرهمه دستاتو میخواد آی نبودنت زندگیمو داده به باد

 

آی نبودنت امونمو دیگه برید

آی یه کاری کن جونم دیگه به لب رسید

آی زخمه دلم مرهمه دستاتو میخواد

آی نبودنت زندگیمو داده به باد

♫♫♫♫♫♫

♫♫♫♫♫♫

بارون میخوام چیکار نیستی حالم بده

لعنت به این هوا

نمیدونم چمه آخه چه مرگمه

سخته نفس برام اینجا هوا کمه

تو تب میسوزمو بازم صدات میاد

کابوسه رفتنت دلم تو رو میخواد

نمیدونم چمه درد نبودنت

رحمی کنو بیا من بی تو سردمه

هی گریه میکنم هی غصه میخورم من دل نمیکنم از تو نمیبرم

سخته بدونه تو سخته برام گلم بد تا نکن باهام من کم تحملم

آی نبودنت امونمو دیگه برید آی یه کاری کن جونم دیگه به لب رسید

آی زخمه دلم مرهمه دستاتو میخواد آی نبودنت زندگیمو داده به باد

آی نبودنت امونمو دیگه برید

آی یه کاری کن جونم دیگه به لب رسید

آی زخمه دلم مرهمه دستاتو میخواد

آی نبودنت زندگیمو داده به باد

btab74.rozblog.com

دانلود آهنگ با لینک مستقیم







برچسب ها دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگ غمگین 96 دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید 96 دانلود آهنگ شهاب مظفری شهاب مظفری جدید 96 شهاب مظفری96 دانلود آهنگ عاشقانه 96 دانلود آهنگ قدیمی دانلود فول البوم شهاب مظفری کد پیشواز شهاب مظفری هی پرسه میزنم تو این خیابونا دانلود اهنگ شهاب مظفری آی نمیدونم چمه اخه چه مرگمه دانلد آهنگ 96 دانلود آهنک ای از شهاب مظفری شهاب مظفری سایت حس لاو سایت بیتاب 96 آهنگ جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو