loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

  بوی عیدی ،  بوی توپ بوی کاغذ رنگی بوی تند ماهی دودی ، وسط سفره ی نو بوی یاس جانماز ترمه ی مادربزرگ با  اینا  زمستونو سر می کنم با  اینا خستگیمو در می کنم   شادی شکست

حسین بازدید : 155 دوشنبه 29 بهمن 1397

 

بوی عیدی ،  بوی توپ
بوی کاغذ رنگی
بوی تند ماهی دودی ، وسط سفره ی نو
بوی یاس جانماز ترمه ی مادربزرگ
با  اینا  زمستونو سر می کنم
با  اینا خستگیمو در می کنم

 

شادی شکستن قلک پول
وحشت کم شدن سکه ی عیدی از شمردن زیاد
بوی اسکناس تا نخورده ی لای کتاب
با اینا زمستونو سر می کنم
با اینا خستگیمو در می کنم

 

 

فکر قاشق زدن یه دختر چادر سیاه
شوق یک خیز بلند از روی بته های نور
برق کفش جفت شده تو گنجه ها

 

با  اینا  زمستونو سر می کنم
با  اینا خستگیمو در می کنم

https://asra-music14.com/1392/12/27/download-new-music-baran-koodakane/







برچسب ها متن آهنگ دانلود آهنگ دانلود آهنگ باران بنام کودکانه با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول باران بنام کودکانه متن آهنگ باران بنام کودکانه Download Music دانلود آهنگ جدید باران بنام کودکانه دانلود آهنگ بیکلام باران بنام کودکانه کد آهنگ پیشواز ایرانسل باران بنام کودکانه باران بنام کودکانه دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو