loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

,    دانلود اهنگ بستکی بیا بریم کوه شکار اهو,    دانلود اهنگ بیا بریم کوه شکار اهو از قنبر نارویی,    بیا بریم کوه شکار آهو قنبر نارویی,   

حسین بازدید : 669 سه شنبه 14 خرداد 1398


,    دانلود اهنگ بستکی بیا بریم کوه شکار اهو
,    دانلود اهنگ بیا بریم کوه شکار اهو از قنبر نارویی
,    بیا بریم کوه شکار آهو قنبر نارویی
,    دانلود اهنگ قنبر نارویی میخوام برم کوه شکار اهو
,    دانلود آهنگ بندری بیا بریم کوه شکار آهو
,    دانلود آهنگ قنبر نارویی بیا بریم کوه
,    دانلود اهنگ میخوام برم کوه از قنبر نارویی
,    میخوام برم کوه شکار آهو تفنگ من کو لیلی جان
,    دانلود آهنگ میخوام برم کوه شکار آهو با صدای میترا

دانلود اهنگ زاراک شکار آهو

♫♫ می خوام برم کوه، شکار آهو،
می خوام برم کوه، شکار آهو
تفنگ من کو؟، لیلی جان، تفنگ من کو؟
تفنگ من کو؟، لیلی جان، تفنگ من کو؟
روی چو ماهت، تیر نگاهت،
برده دل از من، لیلی جان، چشم سیاهت
برده دل از من، لیلی جان، چشم سیاهت
بالای بومی، کفتر پرونی، بالای بومی، کفتر پرونی
شستت بنازم، لیلی جان، خوب می پرونی
شستت بنازم، لیلی جان، خوب می پرونی
روی چو ماهت، تیر نگاهت،
برده دل از من، لیلی جان، چشم سیاهت
برده دل از من، لیلی جان، چشم سیاهت ♫♫

دانلود اهنگ با کیفیت 128Download Now! - 3:16 - 1.87 MB

 

 

 

http://muzicir.com

 







برچسب ها دانلود اهنگ بستکی بیا بریم کوه شکار اهو دانلود اهنگ بیا بریم کوه شکار اهو از قنبر نارویی بیا بریم کوه شکار آهو قنبر نارویی دانلود اهنگ قنبر نارویی میخوام برم کوه شکار اهو دانلود آهنگ بندری بیا بریم کوه شکار آهو دانلود آهنگ قنبر نارویی بیا بریم کوه دانلود اهنگ میخوام برم کوه از قنبر نارویی میخوام برم کوه شکار آهو تفنگ من کو لیلی جان دانلود آهنگ میخوام برم کوه شکار آهو با صدای میترا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو