loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

از گریه لبریز تو ام اما تحمل میکنمبد پشت بد غم روی غم اما تحمل میکنمتقصیر تو تقصیر غم تقصیر حتی عشق نیستمن خستم از دست خودم اما تحمل میکنممن خستم از دست خودم اما تحمل میکنمتحمل میکنم نه اینکه مجبورمتح

حسین بازدید : 306 جمعه 17 خرداد 1398

از گریه لبریز تو ام اما تحمل میکنم
بد پشت بد غم روی غم اما تحمل میکنم
تقصیر تو تقصیر غم تقصیر حتی عشق نیست
من خستم از دست خودم اما تحمل میکنم
من خستم از دست خودم اما تحمل میکنم


تحمل میکنم نه اینکه مجبورم
تحمل میکنم نه اینکه مغرورم


من این روزارو تنها با اُمید تو تحمل میکنم از تو اگه دورم

♫♫♫

وقتی تو با من نیستی شادی جواب عشق نیست
بودن بهرحالی که هست غیر از عذاب عشق نیست
پیش عذاب عشق تو جز خشتی از غم نیستمگفتی تحمل کن ولی من مرد این غم نیستم
من مرد این غم نیستم

♫♫♫

تحمل میکنم نه اینکه مجبورم
تحمل میکنم نه اینکه مغرورم
من این روزارو تنها با اُمید تو تحمل میکنم از تو اگه دورم







برچسب ها از گریه لبریز تو ام اما تحمل میکنم متن اهنگ از گریه لبریز تو ام اما تحمل میکنم کد آهنگ پیشواز همراه اول از گریه لبریز تو ام اما تحمل میکنم متن آهنگ از گریه لبریز تو ام اما تحمل میکنم دانلود آهنگ متن آهنگ دانلود آهنگ از گریه لبریز تو ام اما تحمل میکنم با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز ایرانسل از گریه لبریز تو ام اما تحمل میکنم Download Music دانلود آهنگ جدید از گریه لبریز تو ام اما تحمل میکنم دانلود آهنگ بیکلام از گریه لبریز تو ام اما تحمل میکنم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو