دانلود آهنگ شهرام ناظری کاروان

Download Music Shahram Nazeri Karavan

آهنگ شهرام ناظری بنام کاروان

ای ساربــان آهستـــه رو که آرام جانـم می‌رود

و آن دل که با خود داشتم با دلستانم می‌رود

دانلود آهنگ شهرام ناظری کاروان

 

متن آهنگ کاروان از شهرام ناظری

ای ساربــان آهستـــه رو که آرام جانـم می‌رود

ey sareban aheste ro ke arame janam miravad

و آن دل که با خود داشتم با دل ستانم می‌رود

va an del ke ba khodam dashtam ba del setaam miravad

محمل بدار ای ساروان تندی مکن با کاروان

کز عشــق آن ســرو روان گویی روانم می‌رود

او می‌رود دامن کشـان من زهر تنهایی چشان

دیگر مپرس از من نشان کز دل نشانم می‌رود

با آن همه بیداد او وین عهد بی‌بنیاد او

در سینه دارم یـاد او یا بر زبانم می‌رود

باز آی و بر چشمـم نشین ای دلستان نازنین

که آشوب و فریـاد از زمیـن بر آسمـانم می‌رود

در رفتــــن جان از بـدن گوینـد هر نوعی سخن

من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم می‌رود

با آن همه بیداد او وین عهد بی‌بنیاد او

در سینه دارم یـاد او یا بر زبانم می‌رود

ای ساربــان آهستـــه رو که آرام جانـم می‌رود

ey sareban aheste ro ke arame janam miravad

و آن دل که با خود داشتم با دل ستانم می‌رود

va an del ke ba khodam dashtam ba del setaam miravad

ترانه آهنگ کاروان از شهرام ناظری

دیگر مپرس از من نشان کز دل نشانم می‌رود

با آن همه بیداد او وین عهد بی‌بنیاد او

در سینه دارم یـاد او یا بر زبانم می‌رود

باز آی و بر چشمـم نشین ای دلستان نازنین

که آشوب و فریـاد از زمیـن بر آسمـانم می‌رود

در رفتــــن جان از بـدن گوینـد هر نوعی سخن

من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم می‌رود

با آن همه بیداد او وین عهد بی‌بنیاد او

در سینه دارم یـاد او یا بر زبانم می‌رود

ای ساربــان آهستـــه رو که آرام جانـم می‌رود

ey sareban aheste ro ke arame janam miravad

و آن دل که با خود داشتم با دل ستانم می‌رود

va an del ke ba khodam dashtam ba del setaam miravad