loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

,    دانلود اهنگ نیما و یاس,    دانلود آهنگ رفتن تو مرگ منه نیما علامه,    از تو گذشتن سخته با تو نبودن درده یاس,    آهنگ یاس و آمین, &

حسین بازدید : 75 چهارشنبه 09 مرداد 1398



,    دانلود اهنگ نیما و یاس
,    دانلود آهنگ رفتن تو مرگ منه نیما علامه
,    از تو گذشتن سخته با تو نبودن درده یاس
,    آهنگ یاس و آمین
,    دانلود ریمیکس آهنگ سخته نیما علامه
,    دانلود آهنگ سخته نیما علامه
,    آکورد آهنگ سخته از نیما علامه
,    دانلود آهنگ نیما علامه
,    دانلود موزیک ویدیو سخته از یاس و نیما علامه

,   

از تو گذشتن سخته با تو نبودن درده واسه من

زنده بودنم مرگه بدون تو با عشقت واسه من

وجود من مال تو قلب تو هم مال من عزیزم

رفتن تو مرگ منه دستای تو دستمه نگو که باید جدا شیم نبود تو نبودمه

بدون تو کم میارم تا پای جون دوست دارم اگه تو از من جدا شی امید موندن ندارم

واسه با تو بودن زندگیمو باختم یه کلبه ای از عشق واسه ی تو ساختم من

عاشق تو بودم عاشق تو هستم درای دلم رو روی همه بستم من

 http://myfarsmelody.ir

 


دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ نیما و یاس دانلود آهنگ رفتن تو مرگ منه نیما علامه از تو گذشتن سخته با تو نبودن درده یاس آهنگ یاس و آمین دانلود ریمیکس آهنگ سخته نیما علامه دانلود آهنگ سخته نیما علامه آکورد آهنگ سخته از نیما علامه دانلود آهنگ نیما علامه دانلود موزیک ویدیو سخته از یاس و نیما علامه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو