loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

آخرش قشنگه وقتی که دست تکون میدی واین دله که تنگه اونو با دست نشون میدی واون شبای بعدش آخ اون شبای بعدشمیمیره تو دوری این دل بی صاحب توغمو دیوونه نبودی من عاشقت نمیشدمونکنی تو ترکش چجوری بگم بهشآخرش ی

حسین بازدید : 81 پنجشنبه 02 خرداد 1398

آخرش قشنگه وقتی که دست تکون میدی و
این دله که تنگه اونو با دست نشون میدی و
اون شبای بعدش آخ اون شبای بعدش
میمیره تو دوری این دل بی صاحب تو
غمو دیوونه نبودی من عاشقت نمیشدمو
نکنی تو ترکش چجوری بگم بهش
آخرش یه من میمونم یه تو د قلب نداری
که تو منی که با عشق میشونی به پات


داری ول میکنی که جات آخه جات کیو
بذارم من نه د قلب نداری که تو یه منی میمونم یه تو

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید علیرضا طلیسچی بنام آخرش قشنگه

♫♫♫♫♫♫

 

من که بی قرارتم این ورا یکم باش
این شرایطم کاش یکی مثل خودت بام رفیق بود
ما که کم نخوردیم از آدمای ناجور همه خوبم از دور
ولی زخمی که تو بهم میزدی عمیق بود
آخرش یه من میمونم یه تو د قلب نداری که تو
منی که با عشق میشونی به پات
داری ول میکنی که جات آخه جات کیو بذارم
من نه د قلب نداری که تو یه منی میمونم یه تو

 

www.popmelo.ir

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ آخرش قشنگه از علیرضا طلیسچی با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول آخرش قشنگه از علیرضا طلیسچی آخرش قشنگه از علیرضا طلیسچی دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید آخرش قشنگه از علیرضا طلیسچی متن آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی Download Music کد آهنگ پیشواز ایرانسل آخرش قشنگه از علیرضا طلیسچی دانلود آهنگ بیکلام آخرش قشنگه از علیرضا طلیسچی متن آهنگ آخرش قشنگه از علیرضا طلیسچی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو