loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

یادم میاد می گفتی برو خدانــــــــــــگهدار نوشتی روی دیدار به آرزوی دیــــــــــدار رفتم تو راه رفتن دلـــــــم میگفتش نرو نمیــــــــشنیدم انگار من التمــــــــاس دلو رفتـــــــم و باز اومـــدم اما

حسین بازدید : 225 چهارشنبه 14 فروردین 1398

یادم میاد می گفتی برو خدانــــــــــــگهدار
نوشتی روی دیدار به آرزوی دیــــــــــدار
رفتم تو راه رفتن دلـــــــم میگفتش نرو
نمیــــــــشنیدم انگار من التمــــــــاس دلو

رفتـــــــم و باز اومـــدم اما ندیــــــــدم اونو
گفتن که دیر رسیدی داده به دنیــــــا جونو
گفتم محاله هرگز اون که منو دوست داره
قول داده بود که هیچــــــوقت منو تنها نذاره

میگن که آرزومون افتاده به قیــــــامت


من که ندارم اینـــقدر صبرای بی نهایت
به عشق تو رو دیوار منم واست نوشتم
به آرزوی دیدار منم خـــــودم رو کشتم

منوم ببخش عزیزم که خیلی دیر رسیدم
زیر نوشته تـــــــو یه خط سرخ کشیدم
با قطره قطره اشـــــــک با ذره ذره خون
به آرزوی دیــــــــدار منم دارم میــدم جون

http://tehranmusicdl.net







برچسب ها متن آهنگ Download Music متن آهنگ چقدر گریه کردم پشت دیوار تو می گفتی برو خدا نگهدار دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ چقدر گریه کردم پشت دیوار تو می گفتی برو خدا نگهدار با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول چقدر گریه کردم پشت دیوار تو می گفتی برو خدا نگهدار کد آهنگ پیشواز ایرانسل چقدر گریه کردم پشت دیوار تو می گفتی برو خدا نگهدار چقدر گریه کردم پشت دیوار تو می گفتی برو خدا نگهدار دانلود آهنگ بیکلام چقدر گریه کردم پشت دیوار تو می گفتی برو خدا نگهدار دانلود آهنگ جدید چقدر گریه کردم پشت دیوار تو می گفتی برو خدا نگهدار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو