loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

,    دانلود ترانه محلی عاشقان کی خانه دارن,    عاشقان کی خانه دارند جز دل دیوانه ای,    عاشقان کی خانه دارند دل مگر دیوانه ای محلی,    ترانه

حسین بازدید : 1165 پنجشنبه 05 دی 1398



,    دانلود ترانه محلی عاشقان کی خانه دارن
,    عاشقان کی خانه دارند جز دل دیوانه ای
,    عاشقان کی خانه دارند دل مگر دیوانه ای محلی
,    ترانه محلی عاشقان کی خانه دارند
,    خدایا عاشقم دیوانه ام از خود ندارم خانه ای
,    ای صنم جان عاشقم دیوانه ام
,    عاشقم دیوانه ام جانا ندارم خانه ای
,    دانلود ترانه مازندرانی مسلمانون دلم غم دارد امشب
,    ترانه مسلمانان دلم غم دارد امشب فیلم پایتخت
,    دانلود ترانه های کمیاب محلی

 

 

 

آخ صنم جار بالای تالار نشسته ای نار خوری

نار ایی کوچیک بچه ای و غــــــــم یار خوری
ای صنم جان کوچک بچه ای و عقل بزرگان داری

آیی نخورده شراب دو چشـــم مستان داری
ای صنم جاار عاشقم دیوانه ام از خود ندارم

خانه ای آییییی گه بکوه و دشت ناله ام گه بهر ویرانه ای
ای گفته این دل بسازم خانه ای آخ گفته این دل بسازم

خانه ای  عاشقان کی خانه دارند دل مگر دیوانه ای اییییی صنم جان
ای صنم جار جانانه ام از کدام دیار آمـــــــــده ای ایی

یا تشنه بودی یا بشکار آمده ای ای صنـــــــــم جــــان هایی
اییی نی تشنه ام و نی بشکار آمده ام هییی نی تشنه ام

و نی بشکار آمده ام آییییی غمگین شده ام و دیدن یار آمده ام
مسلمانان دلم غم دارند امشب مسلمانان دلم غم دارند امشب
مثال لاله شبنم دارند امشبــــــــــــــــــــــــ

نمیدانم بگریم یا بخندم نمیدانم بگریم یا بخندم

که یارم میل رفتن دارند امشب ……

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود ترانه محلی عاشقان کی خانه دارن عاشقان کی خانه دارند جز دل دیوانه ای عاشقان کی خانه دارند دل مگر دیوانه ای محلی ترانه محلی عاشقان کی خانه دارند خدایا عاشقم دیوانه ام از خود ندارم خانه ای ای صنم جان عاشقم دیوانه ام عاشقم دیوانه ام جانا ندارم خانه ای دانلود ترانه مازندرانی مسلمانون دلم غم دارد امشب ترانه مسلمانان دلم غم دارد امشب فیلم پایتخت دانلود ترانه های کمیاب محلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو