loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ نایاب,دانلود آهنگ کمیاب,دانلود آهنگ سنگ صبور ساتین بیکلام,دانلود آهنگ درخواستی,دانلود آهنگ سنگ صبور ساتین,Download New Music,دانلود آهنگ سنگ صبور ساتین کیفی

حسین بازدید : 83 دوشنبه 27 خرداد 1398

دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ نایاب,دانلود آهنگ کمیاب,دانلود آهنگ سنگ صبور ساتین بیکلام,دانلود آهنگ درخواستی,دانلود آهنگ سنگ صبور ساتین,Download New Music,دانلود آهنگ سنگ صبور ساتین کیفیت 320,کد پیشواز ایرانسل سنگ صبور ساتین ,دانلود آهنگ Mp3 سنگ صبور ساتین,کد پیشواز همراه اول سنگ صبور ساتین ,دانلود ریمیکس سنگ صبور ساتین,دانلود آهنگ,متن آهنگ سنگ صبور ساتین ,

 

 

چند روزیه که چشمام به دره و حالم خرابه بی تو حالم خرابه همه نقشام بر ابه
بگو این یه دروغه و همه چی برام یه سرابه اره اینم جوابت تسکین حال خرابت
اون روزایی که بودم من تنها سنگ صبور تو شب هایی که از دنیا گله کردی تا خود صبح
میگفتی که تنها من اروم میکنم حالا کی سنگ صبورته کی میشینه پای حرفات

هر وقتی که عکساتو میبینم من میشم کلافه همه حرفام با اهه دیگه دنیام سیاهه
یاد روزی بیفت که میگفتی منم خورشید و ماهت حالا چی شد موندی ساکت بگو همش هست به یادت
اون روزایی که بودم من تنها سنگ صبور تو شب هایی که از دنیات گله کردی تا خود صبح
میگفتی که تنها من ارومت میکنم حالا کی سنگ صبورته کی میشینه پای حرفات

 

http://entermusic.ir

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ نایاب دانلود آهنگ کمیاب دانلود آهنگ سنگ صبور ساتین بیکلام دانلود آهنگ درخواستی دانلود آهنگ سنگ صبور ساتین Download New Music دانلود آهنگ سنگ صبور ساتین کیفیت 320 کد پیشواز ایرانسل سنگ صبور ساتین دانلود آهنگ Mp3 سنگ صبور ساتین کد پیشواز همراه اول سنگ صبور ساتین دانلود ریمیکس سنگ صبور ساتین دانلود آهنگ متن آهنگ سنگ صبور ساتین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو