loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

,دانلود اهنگ همه کسمی,اهنگ همه کسمی تو وجودم,دانلود اهنگ همه کسمی عزیزم تو نفسمی,دانلود آهنگ تو هم نفسمی همه کسمی,دانلود آهنگ تو نفسمی همه کسمی از شهیاد,اهنگ همه کسمی صالح رضایی,دانلود آهنگ تو هم نفسم

حسین بازدید : 156 سه شنبه 09 مهر 1398




,دانلود اهنگ همه کسمی
,اهنگ همه کسمی تو وجودم
,دانلود اهنگ همه کسمی عزیزم تو نفسمی
,دانلود آهنگ تو هم نفسمی همه کسمی
,دانلود آهنگ تو نفسمی همه کسمی از شهیاد
,اهنگ همه کسمی صالح رضایی
,دانلود آهنگ تو هم نفسمی تو همه کسمی
,اهنگ تو هم نفسمی تو همه کسمی
,دانلود آهنگ تو نفسمی همه کسمی بهنام صفوی

,
,
,

,

https://rozmusic.com/%D8%B5%D8%A7%D9%84%D8%AD-%D8%B1%D8%B6%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%87%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D9%86%DB%8C.html

 

 

این روزا به یکی حس دارم من یکیو دوست دارم
مشغولشه همه افکارم تورو میگم …
مخاطب همه شعرمی بهونه ی حرفمی آروم آروم آروم اینو به تو میگم
تورو میخوامت عزیزم همه چیزم …
همه کسمی عزیزم تو نفسمی عزیزم هیجانیم پیش تو تکی مث تو ندیدم
از همه فقط مهربونیتو شنیدم …
چی میرسونه منو به تو بده به دلم دلتو رگ خوابمو بلدی بذار رو شونم سرتو
هوایی میشم با صدای خنده هاتو …

دانلود آهنگ جدید صالح رضایی هیجانی با لینک مستقیم

صدا میکنم میگم جو.نم شاید بگی دیوونم اما خدا میدونه که تو شدی جونم
بذار هرچی که میخوان بگن به ما حسودی کنن مهم اینه میگی پیش تو میمونم
بدون تو نمیتونم مهربونم …
همه کسمی عزیزم تو نفسمی عزیزم هیجانیم پیش تو تکی مث تو ندیدم
از همه فقط مهربونیتو شنیدم …
چی میرسونه منو به تو بده به دلم دلتو رگ خوابمو بلدی بذار رو شونم سرتو
هوایی میشم با صدای خنده هاتو …

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ همه کسمی اهنگ همه کسمی تو وجودم دانلود اهنگ همه کسمی عزیزم تو نفسمی دانلود آهنگ تو هم نفسمی همه کسمی دانلود آهنگ تو نفسمی همه کسمی از شهیاد اهنگ همه کسمی صالح رضایی دانلود آهنگ تو هم نفسمی تو همه کسمی اهنگ تو هم نفسمی تو همه کسمی دانلود آهنگ تو نفسمی همه کسمی بهنام صفوی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو