loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

,    دانلود اهنگ مجید اصلاحی بنام تبر,    ریمیکس مجید اصلاحی تبر,    دانلود اهنگ وابستم بهت شکستی تو دلم,    دانلود ریمیکس اهنگ تبر از مجید

حسین بازدید : 312 پنجشنبه 06 دی 1397

,    دانلود اهنگ مجید اصلاحی بنام تبر
,    ریمیکس مجید اصلاحی تبر
,    دانلود اهنگ وابستم بهت شکستی تو دلم
,    دانلود ریمیکس اهنگ تبر از مجید اصلاحی
,    دانلود آهنگ مجید اصلاحی بیا آرومم کن
,    اهنگ گناهش گردنت
,    دانلود اهنگ حال منو ببین
,    دانلود آهنگ مجید اصلاحی مسیر
,    اهنگ مجید اصلاحی عشق تو



متن آهنگ تبر مجید اصلاحی

چی شد دل اسیره کی شد چی اومد به سرم شب و روزم با گریه سپری شد
چی شد نگاهت مال کی شد کجای دنیا برم تا بگردم به دور چشمون تو
ببین حال منو ببین برگرد نرو بمون کارت دارم من هنوز حرفا دارم
ببین اشک منو منم غرور دارم میدونی عاشقتم
ببین سنگه دلت وابستم بهت شکستی تو دلم گناهش گردنت
میزنی تبر به دل به من آشفته دل چون میدونی عاشقتم

دانلود آهنگ جدید مجید اصلاحی تبر با لینک مستقیم

چرا منو بردی تو از یاد چرا یادت نمیاد اون همه خوبیو عشقو دادم به پات
چرا تو حس کردی که تلخ شد حال و هوامون با هم چرا اینجوری سرد شد خیلی بد شد
ببین حال منو ببین برگرد نرو بمون کارت دارم من هنوز حرفا دارم
ببین اشک منو منم غرور دارم میدونی عاشقتم
ببین سنگه دلت وابستم بهت شکستی تو دلم گناهش گردنت
میزنی تبر به دل به من آشفته دل چون میدونی عاشقتم

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

http://rozmusic.com

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ مجید اصلاحی بنام تبر ریمیکس مجید اصلاحی تبر دانلود اهنگ وابستم بهت شکستی تو دلم دانلود ریمیکس اهنگ تبر از مجید اصلاحی دانلود آهنگ مجید اصلاحی بیا آرومم کن اهنگ گناهش گردنت دانلود اهنگ حال منو ببین دانلود آهنگ مجید اصلاحی مسیر اهنگ مجید اصلاحی عشق تو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو