loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

تا نگی چی شد که از سنگ شده قلبتنمیرم نمیرم نمیرمخیلی فرق کردی با اون روزای قبلتمیگی نه میگی نه میگی نهمن که جز گفتن خوبیت نگفتم نگفتم نگفتمفکر نمیکردم که از چشمات بیوفتم بیوفتم بیوفتمبارونو بغل کردم ب

حسین بازدید : 208 یکشنبه 18 فروردین 1398

تا نگی چی شد که از سنگ شده قلبت
نمیرم نمیرم نمیرم
خیلی فرق کردی با اون روزای قبلت
میگی نه میگی نه میگی نه
من که جز گفتن خوبیت نگفتم نگفتم نگفتم
فکر نمیکردم که از چشمات بیوفتم بیوفتم بیوفتم
بارونو بغل کردم بببین فکر نمیکردم بری
مثل پروانه به دور شهر که میگرده ببین
تو دل من ریشه زدی واسه تو خوردم زمین
تا تو وایسی رو پاهات وسط راهو دور زدی

 


بارونو بغل کردم بببین فکر نمیکردم بری
مثل پروانه به دور شهر که میگرده ببین
تو دل من ریشه زدی واسه تو خوردم زمین
تا تو وایسی رو پاهات وسط راهو دور زدی

دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش ای پی ( Ap ) نمیرم از تهران دانلود

تا نگی با چی میخوای باز دلمو گول بزنی
یه دفعه ساده ازم رد بشی و دل بکنی
من نمیرم تو نشین روبرومو تو چشام
مثل ساحل هی دروغ بگی بهم زل بزنی
بارونو بغل کردم بببین فکر نمیکردم بری
مثل پروانه به دور شهر که میگرده ببین
تو دل من ریشه زدی واسه تو خوردم زمین
تا تو وایسی رو پاهات وسط راهو دور زدی
بارونو بغل کردم بببین فکر نمیکردم بری
مثل پروانه به دور شهر که میگرده ببین
تو دل من ریشه زدی واسه تو خوردم زمین
تا تو وایسی رو پاهات وسط راهو دور زدی

http://www.teh-dl.ir

 

دانلود آهنگ با کيفيت 320







برچسب ها دانلود آهنگ مسیح و آرش ای پی ( Ap ) نمیرم با کیفیت 320 دانلود آهنگ بیکلام مسیح و آرش ای پی ( Ap ) نمیرم دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول مسیح و آرش ای پی ( Ap ) نمیرم دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش ای پی ( Ap ) نمیرم کد آهنگ پیشواز ایرانسل مسیح و آرش ای پی ( Ap ) نمیرم مسیح و آرش ای پی ( Ap ) نمیرم Download Music متن آهنگ مسیح و آرش ای پی ( Ap ) نمیرم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو