loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

  دانلود آهنگ جدید ای شب و دلشوره ای شب و بی خوابی ,دانلود آهنگ ای شب و دلشوره ای شب و بی خوابی با کیفیت 320,Download Music,کد آهنگ پیشواز همراه اول ای شب و دلشوره ای شب و بی خوابی ,دانلود آهنگ,

حسین بازدید : 305 چهارشنبه 15 خرداد 1398

 

دانلود آهنگ جدید ای شب و دلشوره ای شب و بی خوابی ,دانلود آهنگ ای شب و دلشوره ای شب و بی خوابی با کیفیت 320,Download Music,کد آهنگ پیشواز همراه اول ای شب و دلشوره ای شب و بی خوابی ,دانلود آهنگ,متن آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام ای شب و دلشوره ای شب و بی خوابی ,ای شب و دلشوره ای شب و بی خوابی ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل ای شب و دلشوره ای شب و بی خوابی ,متن آهنگ ای شب و دلشوره ای شب و بی خوابی ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,

دانلود آهنگ ای شب و دلشورهای شب و بی خوابی

بغض و دود و سردرد🥀🥀

ای تب و بی تابی😔😔

وقتی تب میکردم تو واسم میمُردی

من دارم میمیرم چی سرم آوردی

من برات میمُردم من برات میمُردم

 

لعنتیِ بی رحم من برات میمُردم

چی سرم آوردی ...

🖤🖤🥀

 

Download|Mp3

 دانلود آهنگ ای شب و دلشوره ای شب و بی خوابی

*درخواستی کاربران*Music - Darkhasti**برای درخواست آهنگ در تلگرام پیام دهید*درصورت موجود بودن در آرشیو براتون ارسال بشه

این آهنگ از طریق کاربران سایت مادرخواست شده

اگر دنبال آهنگی هستین که توی اینترنت نیست متن شو برامون ارسال کنید تا با هم کمک کنیم زود تر پیدا بشه

پی ام فقط در تلگرام 09306108990







برچسب ها دانلود آهنگ جدید ای شب و دلشوره ای شب و بی خوابی دانلود آهنگ ای شب و دلشوره ای شب و بی خوابی با کیفیت 320 Download Music کد آهنگ پیشواز همراه اول ای شب و دلشوره ای شب و بی خوابی دانلود آهنگ متن آهنگ دانلود آهنگ بیکلام ای شب و دلشوره ای شب و بی خوابی ای شب و دلشوره ای شب و بی خوابی کد آهنگ پیشواز ایرانسل ای شب و دلشوره ای شب و بی خوابی متن آهنگ ای شب و دلشوره ای شب و بی خوابی دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ ای شب و دلشوره ای شب و بی خوابی بغض و دود و سردرد 🥀🥀 ای تب و بی تابی 😔😔 وقتی تب میکردم تو واسم میمُردی من دارم میمیرم چی سرم آوردی من برات میمُردم من برات میمُردم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو