loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

 من واسه داشتنت برای خواستنت همیشه دلتنگم خودت که میدونی وقتی نمیمونی با دنیا میجنگم من از ته قلبم عاشق تو هستم تا اخر دنیا تمام احساسم عشقی که میخواستم نذار بشه رویا نفسم شدی تو همه کسم میمیرم ا

حسین بازدید : 557 چهارشنبه 19 تیر 1398

 من واسه داشتنت برای خواستنت همیشه دلتنگم
خودت که میدونی وقتی نمیمونی با دنیا میجنگم
من از ته قلبم عاشق تو هستم تا اخر دنیا
تمام احساسم عشقی که میخواستم نذار بشه رویا
نفسم شدی تو همه کسم میمیرم اگه به تو نرسم خودتم اینو خوب میدونی چقدر میخوامت
نفسم شدی تو همه کسم میمیرم اگه به تو نرسم دل من افتاده به دامت

 

 

 

تو اگه با من بمونی قدر حسمو بدونی به ارزوهام میرسم من
عشقو برام هدیه بیار منو از غصه در بیار که عاشق نگات شدم من
تو واسه هر ترانه ای یه حس عاشقانه ای بهتر از اینم مگه میشه
خودی تر از خود منی وقتی که لبخند میزنی دنیا یه جور دیگه میشه
نفسم شدی تو همه کسم میمیرم اگه به تو نرسم خودتم اینو خوب میدونی چقدر میخوامت
نفسم شدی تو همه کسم میمیرم اگه به تو نرسم دل من افتاده به دامت

 







برچسب ها دانلود آهنگ نفسم لیلا دانلود آهنگ نفسم لیلا فروهر با لینک مستقیم دانلود آهنگ نفسم لیلا فروهر با کیفیت 320 دانلود اهنگ نفسم از لیلا فروهر عشقم دانلود اهنگ نفسم لیلا فروهر بدون خش دانلود ریمیکس اهنگ نفسم از لیلا فروهر متن اهنگ نفسم لیلا فروهر دانلود اهنگ جدید لیلا فروهر نفسم دانلود موزیک ویدیو نفسم لیلا فروهر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو