loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

,    ,    بیوگرافی بیتا سحرخیز وهمسرش,    بیتا سحرخیز و پدرش,    عکس عروسی بیتا سحرخیز,    بیتا سحرخیز و پسرش,  &nb

حسین بازدید : 169 جمعه 16 آذر 1397

بیوگرافی بیتا سحرخیز و همسرش + شغل دوم و زندگی شخصی
,   
,    بیوگرافی بیتا سحرخیز وهمسرش
,    بیتا سحرخیز و پدرش
,    عکس عروسی بیتا سحرخیز
,    بیتا سحرخیز و پسرش
,    بیتا سحرخیز بی حجاب
,    حسین سحرخیز و بیتا سحرخیز
,    بیتا سحرخیز اینستاگرام
,    مادر بیتا سحرخیز
,    بیتا سحرخیز در ماه و پلنگ

 

بیتا سحرخیز متولد 21 آبان 1361 در تهران، بازیگر است

 

فارغ التحصیل لیسانس دبیری آموزش ابتدایی از دانشگاه تاکستان است، با وجود کارهای محدود چهره شناخته تری از خود به جا گذاشته است و به جای معلمی به عرصه بازیگری وارد شده است

 

عکس جدید بیتا سحرخیز + بیوگرافی 

چطور بازیگر شدم

 

من از بچگی این کار رو دوست داشتم ولی چون خانواده من اهل هنر نبودند و موافقتی هم وجود نداشت که من این حرفه رو انجام بدم، حتی در دوره دبیرستان برای هنرستان هنر اقدام کردم شرط این بود که یکی از اعضای درجه یک خانواده اهل هنر باشد و برای من اینطور نبود و من به درسم ادامه دادم

 

امین تارخ انگیزه بازیگری ام بود

 

زمانی که بین کاردانی و کارشناسی ام یکسال فاصله افتاد و آن زمان با اصرار فراوان اومدم کلاسهای بازیگری آقای امین تارخ رو شرکت کردم و بعد از این دوره، کارشناسی رو خوندم و بازی هم می کردم

 

شاید انگیزه قوی که به من داده شد برای ادامه این حرفه که بدونم من می تونم تو این حرفه دوام بیارم، کلاسهای آزاد بازیگری و خود آقای تارخ بود

 

عکس بیتا سحرخیز و مادرش

عکس خانوادگی بیتا سحرخیز 

سینما و تلویزیون + شهرت

 

فعالیت خود در سینما را با فیلم فقط چشمهایت را ببن در سال 1385 که توقیف شد شروع کرد

 

سپس با معرفی امین تارخ در سریال راه بی پایان سال 1386 در نقش مینا بازی کرد، این سریال سکوی پرتاب وی بود، سپس حضور در سریال پرطرفدار ترانه مادری در سال 87 شهرت وی را به اوج رسانید

 

شغل دوم و علاقه

 

شغل دیگه ای ندارم، عکاسی رو خیلی دوست دارم یاد بگیرم، ولی نه به عنوان یک شغل بلکه به عنوان اینکه دوست دارم هنر دیگری رو تو زندگیم تجربه بکنم و فقط برای اوقات فراغت خودم

 

بیتا سحرخیز 

روزهای غمگینی و مصلحت خدا

 

من روزهای غمگین توی زندگیم زیاد داشتم

 

ولی الان دارم سعی می کنم روزی رو غمگین نبینم، اسم روزم رو غمگین نیمذارم، اسمش رو میذارم روزی که خدا خواسته این اتفاق بیفته و من نباید غمگین باشم این مصلحت خدا بوده و فکر می کنم از این به بعد روز غمگین توی زندگیم نخواهم داشت

 

بازی در تئاتر

 

تئاتر را دوست دارم اما تجربه نکردم که ببینم جقدر بهش علاقه دارم، ولی دوست دارم کار تئاتر انجام بدم چون به نظر من بازیگر را توی خیلی زمینی ها محکم میکنه ولی فرصتش پیش نیومده است

 

عکس جدید بیتا سحرخیز

درگیر نقش در زندگی

 

در طول کار خیلی درگیر می‌ شوم، چون به نقش خیلی فکر می‌ کنم

 

به عنوان مثال وقتی در سریال تلویزیونی ماه و پلنگ بازی می‌ کردم، نوع صحبت کردنم مثل ملکا شده و این شخصیت روی من تاثیر گذاشته بود، حتی در خانه به من می‌ گفتند چرا اینقدر با کلاس حرف می‌ زنی !

 

ازدواج

 

بیتا سحرخیز هنوز ازدواج نکرده و مجرد است

 

فیلم های سینمایی

 

● نسکافه داغ داغ – ۱۳۸۵ 
● فقط چشم‌هاتو ببند – ۱۳۸۵ 
● هم‌خانه – ۱۳۸۶ 
● انعکاس – ۱۳۸۶ 
● نیش زنبور – ۱۳۸۸ 
● خبر خاصی نیست – ۱۳۹۳ 

 

بیتا سحرخیز

سریال های تلویزیونی

 

● شکوه یک زندگی – 1396

● ماه و پلنگ – ۱۳۹۵ 

● تله‌ فیلم یاور – ۱۳۹۲ 

● مهمانان ویژه – ۱۳۹۰ 

● گام‌ های معلق – ۱۳۸۹ 

● نون و ریحون – ۱۳۸۹ 

● بهار، قبل و بعد – ۱۳۸۸ 

● بی کسی – ۱۳۸۸ 

● ترانه مادری – ۱۳۸۷ 

● عید امسال – ۱۳۸۸ 

● راه بی‌ پایان – ۱۳۸۶

https://photokade.com







برچسب ها بیوگرافی بیتا سحرخیز وهمسرش بیتا سحرخیز و پدرش عکس عروسی بیتا سحرخیز بیتا سحرخیز و پسرش بیتا سحرخیز بی حجاب حسین سحرخیز و بیتا سحرخیز بیتا سحرخیز اینستاگرام مادر بیتا سحرخیز بیتا سحرخیز در ماه و پلنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو