loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

داره چشمات کار میده دستم آهای خانوم با شما هستم کاشکی یکمی کاشکی ، فکر من باشی اصلا حال دلم خوش نیس کشتی منو تو کشتی دیوونه عاشقتم دیوونه که فحش نیست یدونه باشی یا تو یا هیچ کس همه می پرسن این دختر

حسین بازدید : 1946 شنبه 17 آذر 1397

داره چشمات کار میده دستم آهای خانوم با شما هستم

کاشکی یکمی کاشکی ، فکر من باشی اصلا حال دلم خوش نیس

کشتی منو تو کشتی دیوونه عاشقتم دیوونه که فحش نیست

یدونه باشی یا تو یا هیچ کس همه می پرسن این دختره کی هس

چشمو گوش بسته نیست مصل تو هیچ کس

 

 

 

کد آهنگ پیشواز ایرانسل داره چشمات کار میده دستم آهای خانوم با شما هستم ,دانلود آهنگ داره چشمات کار میده دستم آهای خانوم با شما هستم با کیفیت 320,دانلود آهنگ,متن آهنگ داره چشمات کار میده دستم آهای خانوم با شما هستم ,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید داره چشمات کار میده دستم آهای خانوم با شما هستم,کد آهنگ پیشواز همراه اول داره چشمات کار میده دستم آهای خانوم با شما هستم ,

 

 

 دانلود آهنگ کمیاب داره چشمات کار میده دستم آهای خانوم با شما هستم

*درخواستی کاربران*دانلود آهنگ داره چشمات کار میده دستم آهای خانوم با شما هستم

طبق سرچ و بررسی مدیر سایت اهنگ  داره چشمات کار میده دستم آهای خانوم با شما هستم هنوز منتشر نشده   ( پیدا نشده)

ممکنه بزودی منتشر  شه (این مطلب جهت آگاهی کاربران است)







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل داره چشمات کار میده دستم آهای خانوم با شما هستم دانلود آهنگ داره چشمات کار میده دستم آهای خانوم با شما هستم با کیفیت 320 دانلود آهنگ متن آهنگ داره چشمات کار میده دستم آهای خانوم با شما هستم متن آهنگ دانلود آهنگ جدید داره چشمات کار میده دستم آهای خانوم با شما هستم کد آهنگ پیشواز همراه اول داره چشمات کار میده دستم آهای خانوم با شما هستم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو