loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

یجوری جورم با دلت دیگه منو تو نداره همش هواتو میکنه این دلی که بی قراره بخند عزیزم تو فقط آخه زندگی یباره خودم کنارت میمونم بیخیال کل دنیا نه دیگه فکرشم نکن بیا تا بریم از اینجا بریم یجایی که فقط م

حسین بازدید : 64 جمعه 28 تیر 1398

یجوری جورم با دلت دیگه منو تو نداره همش هواتو میکنه این دلی که بی قراره

بخند عزیزم تو فقط آخه زندگی یباره

خودم کنارت میمونم بیخیال کل دنیا نه دیگه فکرشم نکن بیا تا بریم از اینجا

بریم یجایی که فقط منو تو باشیمو دریا

دوست دارم دوست دارم با چه زبونی بهت بگم بگم که عاشقت شدم نکنی جوابم

دوست دارم دوست دارم تموم دنیا هم بیاد تویی انتخابم آره تویی انتخابم

 

 

♫♫♫

خودتو نگیری واسمو یکاری نکنی برمو چشات میگیره آدمو تا حالا اینجوری نبودم

تو که چال داری رو گونت شدم عاشق و دیوونت قلبم دیگه شده خونت شدی همه ی وجودم

دوست دارم دوست دارم با چه زبونی بهت بگم بگم که عاشقت شدم نکنی جوابم

دوست دارم دوست دارم تموم دنیا هم بیاد تویی انتخابم آره تویی انتخابم

دوست دارم دوست دارم با چه زبونی بهت بگم بگم که عاشقت شدم نکنی جوابم

دوست دارم دوست دارم تموم دنیا هم بیاد تویی انتخابم آره تویی انتخابم

 

 

https://nicmusic.net/1397/11/toyi-entekhabam/

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ با چه زبونی بهت بگم کد آهنگ پیشواز با چه زبونی بهت بگم ایرانسل کد آهنگ پیشواز با چه زبونی بهت بگم همراه اول متن آهنگ با چه زبونی بهت بگم دانلود آهنگ جدید دانلود ریمیکس با چه زبونی بهت بگم دانلود آهنگ جدید با چه زبونی بهت بگم دانلود آهنگ دانلود آهنگ با چه زبونی بهت بگم با لینک مستقیم دانلود آهنگ با چه زبونی بهت بگم با کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو