loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

,    ,    دانلود آهنگ هوروش بند عوض کردی,    دانلود آهنگ جدید هوروش بند ترکم نکنی,    دانلود اهنگ هوروش بند یه اشتباه,    دان

حسین بازدید : 131 شنبه 01 دی 1397

,   
,    دانلود آهنگ هوروش بند عوض کردی
,    دانلود آهنگ جدید هوروش بند ترکم نکنی
,    دانلود اهنگ هوروش بند یه اشتباه
,    دانلود آهنگ هوروش بند خستم
,    اهنگ جدید هوروش بند خستم
,    هوروش بند جدید
,    اهنگ هوروش بند خستم
,    دانلود آهنگ هوروش بند ماه پیشونی
,    هوروش بند عاشقم

دانلود آهنگ هوروش بند عوض کردی

سوپرایز هوروش باند با آهنگ جدید و متفاوت عوض کردی همینک از آپ موزیک با دو کیفیت 320 و 128

شعر و آهنگسازی : آرش عدل پرور / تنظیم کننده : سعید شمس

اولین همکاری مهدی دارابی با سعید شمس

نسخه ریمیکس این آهنگ اضافه شد

Exclusive Song: Hoorosh Band – “Avaz Kardi” With Text And Direct Links In UpMusic

mehdi darabi دانلود آهنگ هوروش بند عوض کردی

 

متن کامل آهنگ عوض کردی از هوروش باند

کافیه اَخم کنی تا جونم بِره /

عمرم رو بد جوری مدیونم بت /
تو بخند بجای تو گریه می‌کنم /

تا نخندی مگه مَن وِل می‌کنم /
تو بگی به من برات جون رو میدمو /

تا دنیا دنیاست من برات میمیرمو /
کافیه لب تر کنی پشتت درام

دنیا با تو توی این مشته برام

کروس :
عَوض کَردی طعم زندگیم رو از کجا اُومدی حیفِ بیخود دورشی از من ، بی تو قَلبم می‌گیره می‌‍زنه بی تو پرپر ( تکرار )
UpMusicTag دانلود آهنگ هوروش بند عوض کردی

من کِنارت تا اَبد می‌مونمو /

تو بِری بَدجوری مَن داغونمو /
تو بمون طاقت ندارم بعد تو /

نمیشه باور کنم نبودت رو /
تو بگی به من برات جون میدمو /

تا دنیا دنیاست من برات میمیرمو /
کافیه لب تر کنی پشتت درام /

دنیا با تو توی این مُشته بَرام /
کروس :
عَوض کَردی طعم زندگیم رو از کجا اُومدی حیفِ بیخود دورشی از من ، بی تو قَلبم می‌گیره می‌‍زنه بی تو پرپر ( تکرار )

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 

https://upmusics.com/%D9%87%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A8%D9%86%D8%AF-%D8%B9%D9%88%D8%B6-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%DB%8C/







برچسب ها دانلود آهنگ هوروش بند عوض کردی دانلود آهنگ جدید هوروش بند ترکم نکنی دانلود اهنگ هوروش بند یه اشتباه دانلود آهنگ هوروش بند خستم اهنگ جدید هوروش بند خستم هوروش بند جدید اهنگ هوروش بند خستم دانلود آهنگ هوروش بند ماه پیشونی هوروش بند عاشقم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو