loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

, دانلود اهنگ فقط بگو کدوم جمعه , اپارات آهنگ عطر نرگس با صدای علی لهراسبی , دانلود آهنگ امام زمان از علی لهراسبی , دانلود آهنگ عطر نرگس صنعتگر , دانلود آهنگ حس

حسین بازدید : 68 دوشنبه 20 خرداد 1398

,    دانلود اهنگ فقط بگو کدوم جمعه
,    اپارات آهنگ عطر نرگس با صدای علی لهراسبی
,    دانلود آهنگ امام زمان از علی لهراسبی
,    دانلود آهنگ عطر نرگس صنعتگر
,    دانلود آهنگ حس غریب 2 از علی لهراسبی
,    کلیپ فقط بگو کدوم هفته کدوم روز
,    دانلود آهنگ علی لهراسبی عطر بارون
,    دانلود آهنگ علی لهراسبی فقط بگو
,    عطر نرگس طبیعی

,   
,   
,   

,   
,   

bibakmusic.com

 

متن آهنگ عطر نرگس از علی لهراسبی

تو رو حتی تو رویامم ندیدم

ولی یه عمره جات خالیه پیشم

ندیدمت چه احساس غریبی

ندیدم و برات دلتنگ میشم

فقط بگو کدوم هفته کدوم روز

کجا منتظر رسیدنت شم

میخوام کاری بدم دست خودم که

خودم بهونه ی اومدنت شم

سپردی دست کی پیراهنت رو

که یه عمر برامون نمیاره

ke ye omr baramon nemiyare

چه بوی نرگسی می پیچه اینجا

che boye nargesi mipiche inja

اگه این باد سرگردون بذاره

age in bad sargardon bezare

بیا تا کفترا دورت بگردن

براشون هر قدم دونه بپاشی

چراغون میکنم پس کوچه ها رو

شاید قسمت بشه این جمعه باشی

فقط بگو کدوم هفته کدوم روز

کجا منتظر رسیدنت شم

میخوام کاری بدم دست خودم که

خودم بهونه ی اومدنت شم

سپردی دست کی پیراهنت رو

که یه عمر برامون نمیاره

ke ye omr baramon nemiyare

چه بوی نرگسی می پیچه اینجا

che boye nargesi mipiche inja

اگه این باد سرگردون بذاره

age in bad sargardon bezare

ترانه آهنگ عطر نرگس از علی لهراسبی

کجا منتظر رسیدنت شم

میخوام کاری بدم دست خودم که

خودم بهونه ی اومدنت شم

سپردی دست کی پیراهنت رو

که یه عمر برامون نمیاره

ke ye omr baramon nemiyare

چه بوی نرگسی می پیچه اینجا

che boye nargesi mipiche inja

اگه این باد سرگردون بذاره

age in bad sargardon bezare







برچسب ها دانلود اهنگ فقط بگو کدوم جمعه اپارات آهنگ عطر نرگس با صدای علی لهراسبی دانلود آهنگ امام زمان از علی لهراسبی دانلود آهنگ عطر نرگس صنعتگر دانلود آهنگ حس غریب 2 از علی لهراسبی کلیپ فقط بگو کدوم هفته کدوم روز دانلود آهنگ علی لهراسبی عطر بارون دانلود آهنگ علی لهراسبی فقط بگو عطر نرگس طبیعی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو