loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

,    دانلود اهنگ گفتم بیا ای ماه من,    دانلود آهنگ ماه من حمید هیراد,    حمید هیراد ماه من,    دانلود اهنگ ماه من,    دانلود

حسین بازدید : 117 شنبه 24 آذر 1397


,    دانلود اهنگ گفتم بیا ای ماه من
,    دانلود آهنگ ماه من حمید هیراد
,    حمید هیراد ماه من
,    دانلود اهنگ ماه من
,    دانلود تمام آهنگهای حمید هیراد
,    متن اهنگ ماه من حمید هیراد
,    دانلود آهنگ ماه من هوروش بند
,    متن ماه من حمید هیراد
,    دانلود آهنگ حمید هیراد

,   

متن آهنگ ماه من حمید هیراد

گفتم بیا ای ماه من ای روز و شب همراه من تنها و غمگینم مکن رسوا تر از اینم مکن
عشق تو شد دنیای من پنهان پیدای من مجنون شدم بازم مکن ای نازنین نازم مکن
حال و هوای این دل خرابمو میدونی تو پای حرفای دل عاشق من میمونی
تمام سرمستی دنیای من اون چشماته قسم به اون ناز نگات وجود من هواته

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد ماه من با لینک مستقیم

یه خاطره یه پنجره یه بغض نیمه کاره حی و حاضره تا بشکنه سکوتمو تمام خنده های تو موثره
چه حالی داره این شبا رو با یاد تو سر کردن تموم دنیا رو از عشق پاک تو با خبر کردن
حال و هوای این دل خرابمو میدونی تو پای حرفای دل عاشق من میمونی
تمام سرمستی دنیای من اون چشماته قسم به اون ناز نگات وجود من هواته

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

http://rozmusic.com/%D8%AD%D9%85%DB%8C%D8%AF-%D9%87%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D8%A7%D9%87-%D9%85%D9%86.html







برچسب ها دانلود اهنگ گفتم بیا ای ماه من دانلود آهنگ ماه من حمید هیراد حمید هیراد ماه من دانلود اهنگ ماه من دانلود تمام آهنگهای حمید هیراد متن اهنگ ماه من حمید هیراد دانلود آهنگ ماه من هوروش بند متن ماه من حمید هیراد دانلود آهنگ حمید هیراد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو