loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

,    ,    دانلود آهنگ mp3 هرچی عشقه توی دنیا,    دانلود آهنگ mp3 هرچی عشقه توی دنیا ریمیکس,    دانلود آهنگ mp3 هرچی عشقه توی دنیا با کیفیت 3

حسین بازدید : 133 چهارشنبه 25 دی 1398


,   
,    دانلود آهنگ mp3 هرچی عشقه توی دنیا
,    دانلود آهنگ mp3 هرچی عشقه توی دنیا ریمیکس
,    دانلود آهنگ mp3 هرچی عشقه توی دنیا با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ mp3 هرچی عشقه توی دنیا از محسن یگانه
,    دانلود آهنگ mp3 هرچی عشقه توی دنیا قدیمی
,    دانلود اهنگ mp3 محسن یاحقی هرچی عشقه توی دنیا
,    هرچی عشقه توی دنیا امپراطور دریا
,    دانلود اهنگ mp3 هرچی عشقه توی دنیا ورژن قدیمی
,    هرچی عشقه توی دنیا جومونگ
,    دانلود آهنگ
,   

 

 

متن آهنگ محسن یاحقی گله

کنار هر قطرهٔ اشکم ♫ هزار خاطره دفنه ..♫♬

اینقدر خاطره داریم ♫ که گویی قد یک قرنه..♫♬

گلو می سوزه از عشقت ♫ عشقی که مثل زَهره..♫♬

ولی بی عشق تو هردم ♫ خنده با لبهای من قهره ..♫♬

درسته با منی اما ♫ به این بودن نیازارم ..♫♬

تو که حتی با چشماتم ♫ نمیگی آه دوستت دارم ..♫♬

اگه گفتی دوستت دارم ♫ فقط بازی لبهات بود ..♫♬

وگرنه رنگ خودخواهی ♫ نشسته توی چشمات بود ..♫♬

هر چی عشقه توی دنیا ♫ من می خواستم مال ما شه..♫♬

اما تو هیچوقت نذاشتی ♫ بینمون غصه نباشه..♫♬

فکر می کردم با یه بوسه ♫ با تو همخونه می مونم..♫♬

نمی دونستم نمیشه ♫ آخه بی تو نمی تونم..♫♬

گله می کنم من از تو ♫ از تو که اینهمه بی رحمی..♫♬

هزار بار مردم از عشقت ♫ تو که هیچوقت نمی فهمی..♫♬

گله می کنم من از تو ♫ از تو که اینهمه بی رحمی..♫♬

هزار بار مردم از عشقت ♫ تو که هیچوقت نمی فهمی ..♫♬

 

دانلود با کیفیت دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 هرچی عشقه توی دنیا دانلود آهنگ mp3 هرچی عشقه توی دنیا ریمیکس دانلود آهنگ mp3 هرچی عشقه توی دنیا با کیفیت 320 دانلود آهنگ mp3 هرچی عشقه توی دنیا از محسن یگانه دانلود آهنگ mp3 هرچی عشقه توی دنیا قدیمی دانلود اهنگ mp3 محسن یاحقی هرچی عشقه توی دنیا هرچی عشقه توی دنیا امپراطور دریا دانلود اهنگ mp3 هرچی عشقه توی دنیا ورژن قدیمی هرچی عشقه توی دنیا جومونگ دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو