loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

,    دانلود اهنگ مجید اصلاحی بنام میکوبه,    دانلود اهنگ میکوبه از مجید اصلاحی,    مجید اصلاحی میکوبه ریمیکس,    دانلود اهنگ میکوبه قلب من ب

حسین بازدید : 175 پنجشنبه 06 دی 1397



,    دانلود اهنگ مجید اصلاحی بنام میکوبه
,    دانلود اهنگ میکوبه از مجید اصلاحی
,    مجید اصلاحی میکوبه ریمیکس
,    دانلود اهنگ میکوبه قلب من برای تو
,    دانلود اهنگ های شاد مجید اصلاحی
,    ریمیکس اهنگ میکوبه مجید اصلاحی
,    مجید اصلاحی بوم بوم
,    اهنگ میکوبه قلبم برای تو
,    دانلود اهنگ میکوبه قلب من برای تو شروع زندگیم با اسم تو

 

 

دانلود آهنگ جدید مجید اصلاحی میکوبه

دانلود آهنگ جدید مجید اصلاحی میکوبه با لینک مستقیم و پخش آنلاین

Download New Music Majid Eslahi Mikoobe

از جناب موزیک با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

میخوام با تو برم ساحل کنار تو بشم کامل

تو اقیانوس اون چشمات بشم مست و بشم غرق و بشم عاشق

بگیر دستمو تا که آروم بشم نمک گیرتم

عاشق کی بشم مگه میشه از عشق تو خسته شم

میکوبه

متن آهنگ مجید اصلاحی میکوبه

میکوبه

میخوام با تو برم ساحل کنار تو بشم کامل

تو اقیانوس اون چشمات بشم مست و بشم غرق و بشم عاشق

بگیر دستمو تا که آروم بشم نمک گیرتم

عاشق کی بشم مگه میشه از عشق تو خسته شم

میمونم کنار تو تا پیر بشم

میکوبه قلب من برای تو شروع زندگیم با اسم تو

خوبم با تو آرومم من عاشق این عاشقی میمونم

میکوبه قلب من برای تو شروع زندگیم با اسم تو

خوبم با تو آرومم من عاشق این عاشقی میمونم

میکوبه قلب من برای تو شروع زندگیم با اسم تو

تو رو دیدم چشام وا شد چه غوغایی تو قلبم شد

برای ما دو تا عاشق یه در تو شهر رویایی دل وا شد

بگیر دستمو تا که آروم بشم نمک گیرتم

عاشق کی بشم مگه میشه از عشق تو خسته شم

میمونم کنار تو تا پیر بشم

میکوبه قلب من برای تو شروع زندگیم با اسم تو

خوبم با تو آرومم من عاشق این عاشقی میمونم

میکوبه قلب من برای تو شروع زندگیم با اسم تو

خوبم با تو آرومم من عاشق این عاشقی میمونم

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

http://www.jenabmusic.com/51758/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D8%AC%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B5%D9%84%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%85%DB%8C%DA%A9%D9%88%D8%A8%D9%87.html







برچسب ها دانلود اهنگ مجید اصلاحی بنام میکوبه دانلود اهنگ میکوبه از مجید اصلاحی مجید اصلاحی میکوبه ریمیکس دانلود اهنگ میکوبه قلب من برای تو دانلود اهنگ های شاد مجید اصلاحی ریمیکس اهنگ میکوبه مجید اصلاحی مجید اصلاحی بوم بوم اهنگ میکوبه قلبم برای تو دانلود اهنگ میکوبه قلب من برای تو شروع زندگیم با اسم تو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو