loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم,کد پیشواز ایرانسل ستین بنام تلنگر  ,دانلود آهنگ نایاب,دانلود آهنگ کمیاب,متن آهنگ ستین بنام تلنگر  ,دانلود آهنگ ستین بنام تلنگر  کیفیت 320,دانلود آهنگ درخ

حسین بازدید : 218 دوشنبه 27 خرداد 1398

دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم,کد پیشواز ایرانسل ستین بنام تلنگر  ,دانلود آهنگ نایاب,دانلود آهنگ کمیاب,متن آهنگ ستین بنام تلنگر  ,دانلود آهنگ ستین بنام تلنگر  کیفیت 320,دانلود آهنگ درخواستی,دانلود ریمیکس ستین بنام تلنگر ,دانلود آهنگ ستین بنام تلنگر  بیکلام,دانلود آهنگ Mp3 ستین بنام تلنگر ,Download New Music,کد پیشواز همراه اول ستین بنام تلنگر  ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ ستین بنام تلنگر ,

 


 

باور نمیکنم یک لحظه

از تو دور باشم دروغ محضه

مگه میشه به این راحتی

این واقعی نیس فقط یک بحثه

بگو من براتو چی کم گذاشتم

تو چشام نگاه کن من دوست داشتم

من که جز تو کسی رو تو زندگیم نداشتم

یه تلنگر بزن بگو که خوابم

دیگه نمیگی بهم که دوست دارم

بی تو انگار که من یه چیزی کم دارم

با تو خوب بودم از بدی دور بودم

چی شد چطور شد من که عاشق بودم

بگو کجا برا تو کم بودم ؟

تو فکر تو بودم از همه دور بودم

من واسه تو مثل همسر بودم

حالا چطو براتو کم بودم ؟…

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید ستین تلنگر

♫♫♫♫♫♫

یه حرفایی توی یادم میمونن که نمیشه

واسه تو خوبی و ندامتم اونارو پاک کرد

بهترین سالای عمرم به پات رفت که چی شه

جای اون همه خاطراتم شد پر از درد

من که براتو هیچی کم نذاشتم

چه ساده گذشت حیف من دوست داشتم

جز تو که کسی رو من تو زندگیم نداشتم

یه تلنگری بود حالا بیدارم

دیگه نمیگمت که دوست دارم

دیگه نداری تو خبری از حالم

با تو خوب بودم از بدی دور بودم

چی شد چطور شد من که عاشق بودم

بگو کجا برا تو کم بودم ؟

تو فکر تو بودم از همه دور بودم

من واسه تو مثل همسر بودم

حالا چطو براتو کم بودم ؟…

http://musicirani.org/

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم کد پیشواز ایرانسل ستین بنام تلنگر دانلود آهنگ نایاب دانلود آهنگ کمیاب متن آهنگ ستین بنام تلنگر دانلود آهنگ ستین بنام تلنگر کیفیت 320 دانلود آهنگ درخواستی دانلود ریمیکس ستین بنام تلنگر دانلود آهنگ ستین بنام تلنگر بیکلام دانلود آهنگ Mp3 ستین بنام تلنگر Download New Music کد پیشواز همراه اول ستین بنام تلنگر دانلود آهنگ دانلود آهنگ ستین بنام تلنگر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو