loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

,    دانلود اهنگ شهریور دستات,    دانلود اهنگ جهان به نام خورشیدم,    دانلود آهنگ دنیای آروم جهان,    دانلود اهنگ خورشیدم خانوم,  

حسین بازدید : 156 پنجشنبه 29 آذر 1397



,    دانلود اهنگ شهریور دستات
,    دانلود اهنگ جهان به نام خورشیدم
,    دانلود آهنگ دنیای آروم جهان
,    دانلود اهنگ خورشیدم خانوم
,    دانلود موزیک ویدیو دنیای آروم از جهان
,    متن آهنگ جهان برای همسرش
,    دانلود آهنگ رویامی دنیامی
,    دانلود آهنگ خورشیدم جهان
,    دانلود ریمیکس آهنگ دنیای آروم جهان

,   

دانلود آهنگ جهان دنیای آروم

دانلود آهنگ جدید جهاندنیای آروم

متن آهنگ دنیای آرومجهان

این آهنگ از آلبوم سکوتجهان می باشد

Download New Music JahanDonyaye Aroom

 

 

متن آهنگ دنیای آروم از جهان :

 

لبخند معصومت، دنیای آرومت

خورشید تو چشمات، قدرشو میدونم

موهای خرماییت، دستای مردادیت

شهریور لبهات، قدرشو میدونم

خورشیدم، خانومم، من با تو آرومم

رویامی، دنیامی، دستاتو می بوسم

خورشیدم، خانومم، من با تو آرومم

رویامی، دنیامی، دستاتو می بوسم

♫♫♫
متن آهنگ جهاندنیای آروم
♫♫♫

زیبایی، محجوبی، مغروری، جذابی

چشماتو میبندی، با لبخند می خوانی

تا وقتی اینجایی، این خونه پابرجاست

ما با هم خوشبختیم، دنیای ما زیباست

خورشیدم، خانومم، من با تو آرومم

رویامی، دنیامی، دستاتو می بوسم

خورشیدم، خانومم، من با تو آرومم

رویامی، دنیامی، دستاتو می بوسم

لبخند معصومت، دنیای آرومت

خورشید تو چشمات، قدرشو میدونم

موهای خرماییت، دستای مردادیت

شهریور لبهات، قدرشو میدونم

خورشیدم، خانومم، من با تو آرومم

رویامی، دنیامی، دستاتو می بوسم

خورشیدم، خانومم، من با تو آرومم

رویامی، دنیامی، دستاتو می بوسم

https://musicsky.ir/

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 







برچسب ها دانلود اهنگ شهریور دستات دانلود اهنگ جهان به نام خورشیدم دانلود آهنگ دنیای آروم جهان دانلود اهنگ خورشیدم خانوم دانلود موزیک ویدیو دنیای آروم از جهان متن آهنگ جهان برای همسرش دانلود آهنگ رویامی دنیامی دانلود آهنگ خورشیدم جهان دانلود ریمیکس آهنگ دنیای آروم جهان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو