loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

آخر یکی اومد که دلش با من نبود جای تو عاشقمطمئن بودم ،کم نمیارم ، آوردم آخرش ، باشه—————————آخر یه روز بد شدانقدر بد شد که من قدرتو دونستماین

حسین بازدید : 147 جمعه 20 اردیبهشت 1398

آخر یکی اومد 
که دلش با من نبود جای تو عاشق
مطمئن بودم ،
کم نمیارم ، آوردم آخرش ، باشه
—————————
آخر یه روز بد شد
انقدر بد شد که من قدرتو دونستم
این چجورش بود
با همه بودم ولی با تو نتونستم


—————————
رفتم پی بختم
اما این رفتن گذاشت پا رو گلوم
اون که بد بودش
تو چرا هیچوقت نیومدی پلوم
—————————
از بودنم سیری
انقدر راضی به مرگ من نبودی که
این نمیتونه!
جای تو باشه دلش ، پیش تو کوچیکه....







برچسب ها دانلود آهنگ جدید آخر یکی اومد که دلش با من نبود جای تو عاشق کد آهنگ پیشواز ایرانسل آخر یکی اومد که دلش با من نبود جای تو عاشق دانلود آهنگ بیکلام آخر یکی اومد که دلش با من نبود جای تو عاشق متن آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ آخر یکی اومد که دلش با من نبود جای تو عاشق با کیفیت 320 متن آهنگ آخر یکی اومد که دلش با من نبود جای تو عاشق Download Music کد آهنگ پیشواز همراه اول آخر یکی اومد که دلش با من نبود جای تو عاشق دانلود آهنگ آخر یکی اومد که دلش با من نبود جای تو عاشق
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو