loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

,    ,    دانلود اهنگ مثل اون بغضی که,    دانلود اهنگ مثل من کی شد,    من دلم پیر شد از انتظار و دلهره,    دانلود اهنگ حس غمگ

حسین بازدید : 111 پنجشنبه 10 مرداد 1398





,   

,    دانلود اهنگ مثل اون بغضی که
,    دانلود اهنگ مثل من کی شد
,    من دلم پیر شد از انتظار و دلهره
,    دانلود اهنگ حس غمگین شد
,    دانلود اهنگ من دلم پیر شد از انتظارو دلهره
,    دانلود اهنگ قصه غمگین شد دلت میخواست جونم بره
,    امیرحسین افتخاری
,    امیرحسین افتخاری قصه غمگین شد
,    آهنگ حس غمگین شد

,   

 

مثل اون بغضی که درمیادش از سینه

مثل چشمایی که بستس و نمی بینه

حسِ من حسِ عجیبیِ که با یادت

بعضی وقتا هی میره یه گوشه میشینه

قصه تلخ شد آخرش دوباره من بازم

که دارم از شوق و ذوق خاطر میسازم

مثل یه کبوتری که بالشو بستن

اما از یادش نمیره حس پروازم

قصه غمگین شد دلت میخواست جونم بره

من دلم پیر شد از انتظار و دلهره

مثه من کی شد واسه توئه دیوونه باز

قصه غمگین شد رد شد دلِ تو مثل باد

قصه غمگین شد دلت میخواست جونم بره

من دلم پیر شد از انتظار و دلهره

مثه من کی شد واسه توئه دیوونه باز

قصه غمگین شد رد شد دلِ تو مثل باد

 ♫   ♫   ♫   ♫

♫   ♫  NEXT1.IR  ♫   ♫

♫   ♫   ♫   ♫

 قصه غمگین شد تو منو از یادت بردی آره

بردی آره

مثل من پیر شد این حسی که یک روز

بهت میگفت تورو بد دوست داره

قصه غمگین شد دلت میخواست جونم بره

من دلم پیر شد از انتظار و دلهره

مثه من کی شد واسه توئه دیوونه باز

قصه غمگین شد رد شد دلِ تو مثل باد

قصه غمگین شد دلت میخواست جونم بره

من دلم پیر شد از انتظار و دلهره

مثه من کی شد واسه توئه دیوونه باز

قصه غمگین شد رد شد دلِ تو مثل باد

قصه غمگین شد دلت میخواست جونم بره

من دلم پیر شد از انتظار و دلهره

مثه من کی شد واسه توئه دیوونه باز

قصه غمگین شد رد شد دلِ تو مثل باد

قصه غمگین شد دلت میخواست جونم بره

من دلم پیر شد از انتظار و دلهره

مثه من کی شد واسه توئه دیوونه باز

قصه غمگین شد رد شد دلِ تو مثل باد

 

 

Mp3

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Now Download

 

 








برچسب ها دانلود اهنگ مثل اون بغضی که دانلود اهنگ مثل من کی شد من دلم پیر شد از انتظار و دلهره دانلود اهنگ حس غمگین شد دانلود اهنگ من دلم پیر شد از انتظارو دلهره دانلود اهنگ قصه غمگین شد دلت میخواست جونم بره امیرحسین افتخاری امیرحسین افتخاری قصه غمگین شد آهنگ حس غمگین شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو