loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

,    ,    متن آهنگ یادته عرفان,    دانلود اهنگ یادته از سوگند و عرفان,    دانلود آهنگ رفتی رفتی این دل من از سوگند و عرفان,   

حسین بازدید : 75 شنبه 02 شهریور 1398

,   
,    متن آهنگ یادته عرفان
,    دانلود اهنگ یادته از سوگند و عرفان
,    دانلود آهنگ رفتی رفتی این دل من از سوگند و عرفان
,    دانلود تمامی اهنگ های سوگند و عرفان
,    دانلود اهنگ سوگند و عرفان رفتی
,    رفتی و رفتی این دل من
,    اگه سهم من نیستی بگو هستی سهم کی
,    اهنگ معروف عرفان
,    رفتی و رفتی و این دل من عرفان



رفتی و رفتی و این دل من
منتظر بشنوه آخر شب
صدا گرمتــو از پشت خط
جلو چشممه تصویرت هَمَش 1

رفتی و رفتی و این دل من
منتظر بشنوه آخر شب
صدا گرمتــو از پشت خط
جلو چشممه تصویرت هَمَش 0


عرفان :
در باز شد اومدی تو
کل دنیام آفتاب شد اومدی تو 0


آره , میخواستی دل و به من بدی
میخواستـــی همه زندگیتو به من بگی 1


نمیگذرم ازت من یکی
اگه سهم من نیسی 0


بگو اصـــــن سهم کی
مث دستام میتونه بگیری دست کی 1

0

توی گوشم میخوام با اون دوتا لب بگی
همه ی آهنگـــــــای دوران بچگی 0


امکان نداره از حرفای هم خسته شیم
فقط از یه چیز ترس داریم اونم ترس چــــــــی 0


که وقتی صبح بشه باید از پیشم بری
پس نمیزاریم تلف بشه لحظه ای 1


نمیزام چون بینمون فاصلس بـــــــری
 بادِ زمان ببرتت قاصدک بشی 0


سوگند
رفتی و رفتی و این دل من
منتظر بشنوه آخر شب
صدا گرمتــو از پشت خط
جلو چشممه تصویرت هَمَش 0

رفتی و رفتی و این دل من
منتظر بشنوه آخر شب
صدا گرمتــو از پشت خط
جلو چشممه تصویرت هَمَش 0


عرفان
میخواستم همه چیُ بگمو وقت نشد
به خودم گفتم عرفان بگو دیگه خر نشــــــو 1


ولی خودت فهمیدی و دیدی قلبمو
یادته آخرین شب خندیدیم از شب تا صبح 0


یادته افتادم پایین
یادته تختـــــــرو 1


یادته نـــــــورو کم میکردم گفتی ور نرو
یادته لهجـــــــرو 0


همه کارو خندرو
جــــون من بگو یادته هنوز صحنرو 0


یادته میخواستم موهاتو خشک کنم
بهم میخندیدی  0


خندت بقیـــرو تو دل من کشت و رفت
حســــــــی که نمیتونم بهش پشت کنم 0


دنیا اینه دیگه دلم ببین خشک و تر
میسوزن با هم ولی گاهی قولِ من 0


میام میرسم میگیرمت
حتی یه نگاه نمیکنم به پشتِ سر 0


سوگند
رفتی و رفتی و این دل من
منتظر بشنوه آخر شب
صدا گرمتــو از پشت خط
جلو چشممه تصویرت هَمَش 0

بودُ نبودمُ تو کردی نابود
منُ تو شدش هرچه ما بود 0


انگار یه خواب بود
من تو تختِ تابود 1


میخوابم توش داغون
آره رفتی آسون 1


آره رفتی آســون
حالا راهِ ما دور 0

دادی قلبت رو به مَن
حالا من منتظرم 0


که اون دستتا بگیرم
اون چشماتو ببینم 1


باشی بغلم
آره من منتظرم 0

0

باز اون حستو بگیرم 0


اون حستو بگیرم
عشقم
نفسم 0

سوگند
رفتی و رفتی و این دل من
منتظر بشنوه آخر شب
صدا گرمتــو از پشت خط
جلو چشممه تصویرت هَمَش 0

رفتی و رفتی و این دل من
منتظر بشنوه آخر شب
صدا گرمتــو از پشت خط
جلو چشممه تصویرت هَمَش

 

https://lyricsy.ir/355-e/erfan/%D8%B9%D8%B1%D9%81%D8%A7%D9%86-%D9%88-%D8%B3%D9%88%DA%AF%D9%86%D8%AF-%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AA%D9%87.html







برچسب ها متن آهنگ یادته عرفان دانلود اهنگ یادته از سوگند و عرفان دانلود آهنگ رفتی رفتی این دل من از سوگند و عرفان دانلود تمامی اهنگ های سوگند و عرفان دانلود اهنگ سوگند و عرفان رفتی رفتی و رفتی این دل من اگه سهم من نیستی بگو هستی سهم کی اهنگ معروف عرفان رفتی و رفتی و این دل من عرفان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو