loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

,    ,    دانلود آهنگ ترکی پروین,    اهنگ ترکی پروین پروداکشن,    اهنگ های پروین پروداکشن,    اهنگ پروین پروداکشن,  

حسین بازدید : 198 شنبه 25 خرداد 1398



,   

,    دانلود آهنگ ترکی پروین
,    اهنگ ترکی پروین پروداکشن
,    اهنگ های پروین پروداکشن
,    اهنگ پروین پروداکشن
,    دانلود آهنگ سکوت شکسته پروین
,    آهنگ های قدیمی پروین
,    اهنگ های ترکی پروین پروداکشن
,    دانلود فول البوم اهنگهای پروین
,    دانلود آهنگ گلوبند پروین عالی پور

,   
,   

 

 http://iranmusicc.com


یک نفس ای پیک سحری
بر سر کویش کن گذری
گو به فغانم به فغانم به فغانم

ای که به عشقت زنده منم
گفتی از عشقت دم نزنم
من نتوانم ، نتوانم ، نتوانم

من غرق گناهم
تو عذر گناهی
روز و شبم را
تو که بی مهری
تو که ماهی
چه شود گر بِرهای ، ز سیاهی

*****

چون باده به جوشم
در جوش و خروشم
من سر زلفت به دو عالم نفروشم
سر زلفت به دو عالم نفروشم

ای که به عشقت زنده منم
گفتی از عشقت دم نزنم
من نتوانم ، نتوانم ، نتوانم

همه شب بر ماه و پروین نگرم
مگر آید رخسارت در نظرم
چه بگویم ؟ چه بگویم ؟
چه بگویم زین راز ؟
غم این بس
که مرا کس
نبود دمساز

ای که به عشقت زنده منم
گفتی از عشقت دم نزنم
من نتوانم ، نتوانم ، نتوانم







برچسب ها دانلود آهنگ ترکی پروین اهنگ ترکی پروین پروداکشن اهنگ های پروین پروداکشن اهنگ پروین پروداکشن دانلود آهنگ سکوت شکسته پروین آهنگ های قدیمی پروین اهنگ های ترکی پروین پروداکشن دانلود فول البوم اهنگهای پروین دانلود آهنگ گلوبند پروین عالی پور
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو