loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

X دانلود اهنگ کدوم حس کدوم عشق X دانلود موزیک ویدیو امین و افرا کدوم عشق X اهنگ کدوم حس کدوم عشق واسه من تو وعشق تو مردین عزیزم X دانلود اهنگ کدوم حس از امین و

حسین بازدید : 235 دوشنبه 20 خرداد 1398


,   

 

متن آهنگ آمین کدوم عشق

یادته گفتی از عشق گفتی عاشقم شدی

حالا روی دوشه من کوله بار غم شدی

گفتی اومدی بشی تا ابد همدم من

کاسه ی صبر دلت پر شده از غم من

کدوم حس کدوم عشق

واسه من تو با عشق مردی عزیزم


,    دانلود اهنگ کدوم حس کدوم عشق
,    دانلود موزیک ویدیو امین و افرا کدوم عشق
,    اهنگ کدوم حس کدوم عشق واسه من تو وعشق تو مردین عزیزم

http://avinmusic.com

کدوم حس کدوم عشق

چی به روز دلم نیاوردی عزیزم

کدوم حس کدوم عشق

چی به روز دلم نیاوردی عزیزم

کدوم حس کدوم عشق

واسه من تو با عشق تو مردین عزیزم

ای بی

بگو تو زندگیت بوده نقش من چی

یه آدم خود خواه نقش منفی

تو نیستی و حس میشه دیگه کمبودت

ولی یادت نره این لعنتی خیلی مغروره

نه چقدر از تو بکشم چقدر بگم باشه چشم روی چشم

ولی حیف که بودم از صمیم قلبم

من ساده کل راه رو ندیده رفتم

جنگ با خودمم تو هم پلگات روهمن

نگی نمونده تو تنم واست بزنم

دیگه اینجا برای من آخر خطه

یه چیزایی ازت شنیدم که باورش سخته

وقتی همه چی خرابه تو این رابطه اصلا

خودم کاری میکنم بگیرم فاصله از هم

فقط یه چیز بگو چی شد پس اون فرشته

نفرین به تو اصلا نفرین به عشقت

کدوم حس کدوم عشق

واسه من تو با عشقت مردین عزیزم

کدوم حس کدوم عشق

چی به روز دلم نیاوردی عزیزم

کدوم حس کدوم عشق

چی به روز دلم نیاوردی عزیزم

کدوم حس کدوم عشق

واسه من تو با عشقت مردین عزیزم







برچسب ها دانلود اهنگ کدوم حس کدوم عشق دانلود موزیک ویدیو امین و افرا کدوم عشق اهنگ کدوم حس کدوم عشق واسه من تو وعشق تو مردین عزیزم دانلود اهنگ کدوم حس از امین و افرا اهنگ جدید افرا و امین دانلود اهنگ افرا نبند چشماتو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو