loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

دانلود آهنگ,اتا شو گیرمه من فاز تو دلبر,متن آهنگ اتا شو گیرمه من فاز تو دلبر ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل اتا شو گیرمه من فاز تو دلبر ,متن آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام اتا شو گیرمه من فاز تو دلبر,دانلود آهنگ جد

حسین بازدید : 76 پنجشنبه 02 خرداد 1398

دانلود آهنگ,اتا شو گیرمه من فاز تو دلبر,متن آهنگ اتا شو گیرمه من فاز تو دلبر ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل اتا شو گیرمه من فاز تو دلبر ,متن آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام اتا شو گیرمه من فاز تو دلبر,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ اتا شو گیرمه من فاز تو دلبر با کیفیت 320,Download Music,دانلود آهنگ جدید اتا شو گیرمه من فاز تو دلبر,کد آهنگ پیشواز همراه اول اتا شو گیرمه من فاز تو دلبر ,

 

www.popmelo.ir

هی دوست امان امان

هی دوست امان امان 

اتا شو گیرمه من فاز تو دلبر

دنیا ره خراب کمه من تنه سر

همه چیره خراب هاکردی آخر

دلی نمنسه بمونم ته ور

دلی نمنسه بمونم ته ور

آخ شی دلی دا بووشم وارش هوا بووشم

هرجا که النی قدم تنی سد راه بووشم

آخ شی دلی دا بووشم وارش هوا بووشم

هرجا که النی قدم تنی سد راه بووشم

کامل آهنگ به زودی...

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ اتا شو گیرمه من فاز تو دلبر متن آهنگ اتا شو گیرمه من فاز تو دلبر کد آهنگ پیشواز ایرانسل اتا شو گیرمه من فاز تو دلبر متن آهنگ دانلود آهنگ بیکلام اتا شو گیرمه من فاز تو دلبر دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ اتا شو گیرمه من فاز تو دلبر با کیفیت 320 Download Music دانلود آهنگ جدید اتا شو گیرمه من فاز تو دلبر کد آهنگ پیشواز همراه اول اتا شو گیرمه من فاز تو دلبر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو