loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

X متن آهنگ خیلی گرفته ست حالم همش دلم میگیره X دانلود آهنگ خیلی گرفته ست حالم همش دلم میگیره با کیفیت 320 X دانلود آهنگ X متن آهنگ X کد آهنگ پیشواز همراه اول خی

حسین بازدید : 234 جمعه 17 خرداد 1398

متن آهنگ خیلی گرفته ست حالم همش دلم میگیره ,دانلود آهنگ خیلی گرفته ست حالم همش دلم میگیره با کیفیت 320,دانلود آهنگ,متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول خیلی گرفته ست حالم همش دلم میگیره ,دانلود آهنگ بیکلام خیلی گرفته ست حالم همش دلم میگیره,کد آهنگ پیشواز ایرانسل خیلی گرفته ست حالم همش دلم میگیره ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,خیلی گرفته ست حالم همش دلم میگیره,دانلود آهنگ جدید خیلی گرفته ست حالم همش دلم میگیره,Download Music,

خیلی دلم گرفته از اینهمه جدایی
گذشت قدیما حالا من کجا تو کجایی
خیلی گرفتس حالم همش دلم می گیره
اونقد قدم میزنم تا نفسم بگیره
هرجا میرم به فکرتم فکرت برا دلم بسه
میخوام همش صدات کنم اسمت برام مقدسه
میمیرم ولم کنی بری فراموشم کنی
با بی کسی و انتظار بری هماغوشم کنی
بی من نرو تنهام نذار بی کسیمو یادم نیار
واسه تو داره جون میده این دل تنگ و بیقرار
بی تو هوای این اتاق همیشه سرد و ساکته
در پیش چشمای تو و پیش نگاه پاکته

متن آهنگ تنهام نزار از مهدی احمدوند

فکرت برا دلم بسه
بی من نرو تنهام نذار بی کسیمو یادم نیار
واسه تو داره جون میده این دل تنگ و بیقرار
بی تو هوای این اتاق همیشه سرد و ساکته
در پیش چشمای تو و پیش نگاه پاکته
بی من نرو تنهام نذار بی کسیمو یادم نیار
واسه تو داره جون میده این دل تنگ و بیقرار
بی تو هوای این اتاق همیشه سرد و ساکته
در پیش چشمای تو و پیش نگاه پاکته

https://nava.ir

دانلود کیفیت 320







برچسب ها متن آهنگ خیلی گرفته ست حالم همش دلم میگیره دانلود آهنگ خیلی گرفته ست حالم همش دلم میگیره با کیفیت 320 دانلود آهنگ متن آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول خیلی گرفته ست حالم همش دلم میگیره دانلود آهنگ بیکلام خیلی گرفته ست حالم همش دلم میگیره کد آهنگ پیشواز ایرانسل خیلی گرفته ست حالم همش دلم میگیره دانلود آهنگ جدید ایرانی خیلی گرفته ست حالم همش دلم میگیره دانلود آهنگ جدید خیلی گرفته ست حالم همش دلم میگیره Download Music
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو