loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

,    دانلود اهنگ نگاهت مثل اینه رو به رومه,    دانلود اهنگ کلبه ی عشق,    دانلود آهنگ کلبه عشق امید با کیفیت 320,    نگاهت مثل آینه روبرومه

حسین بازدید : 240 شنبه 29 تیر 1398



,    دانلود اهنگ نگاهت مثل اینه رو به رومه
,    دانلود اهنگ کلبه ی عشق
,    دانلود آهنگ کلبه عشق امید با کیفیت 320
,    نگاهت مثل آینه روبرومه امید
,    اهنگ امید نگاهت مثل اینه روبرومه
,    آهنگ قدیمی امید کلبه عشق
,    کلبه عشق امید 320
,    دلو جونمو باختم امید
,    دانلود آهنگ دل و جونمو باختم تو رو عاشق شناختم

متن آهنگ کلبه عشق از امید

نگاهت نگاهت مثل آیینه رو به رومه دو چشمات قبله گاه آرزومه
بیتو آفتاب عشقم لب بومه این آفتاب بپره کارم تمومه
دلو جونمو باختم تو رو عاشق شناختم تا من کلبه عشقو تو دستای تو ساختم
یه سینه ریز الماس بغل بغل گل یاس پیشکش قلب من بود به تو با عشق و احساس

تو دنیایی که عشق خیال و خوابه مثل جاری آب توی سرابه
به پابوس تو عشق تو رفتم برای این من عاشق ثوابه
دلو جونمو باختم تو رو عاشق شناختم تا من کلبه عشقو تو دستای تو ساختم
یه سینه ریز الماس بغل بغل گل یاس پیشکش قلب من بود به تو با عشق و احساس
رو خط سرنوشتم اسم تو رو نوشتم رفتم و توی دست عاشق تو گذاشتم

http://didarmusic.ir/

دانلود آهنگ با کیفیت اصلی







برچسب ها دانلود اهنگ نگاهت مثل اینه رو به رومه دانلود اهنگ کلبه ی عشق دانلود آهنگ کلبه عشق امید با کیفیت 320 نگاهت مثل آینه روبرومه امید اهنگ امید نگاهت مثل اینه روبرومه آهنگ قدیمی امید کلبه عشق کلبه عشق امید 320 دلو جونمو باختم امید دانلود آهنگ دل و جونمو باختم تو رو عاشق شناختم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو