loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

,    دانلود آهنگ دستات باران سعید آتانی,    دانلود آهنگ سعید آتانی مثل ماه,    سعید آتانی آرامشت,    تمام آهنگ های سعید آتانی,  &n

حسین بازدید : 129 پنجشنبه 29 آذر 1397


,    دانلود آهنگ دستات باران سعید آتانی
,    دانلود آهنگ سعید آتانی مثل ماه
,    سعید آتانی آرامشت
,    تمام آهنگ های سعید آتانی
,    سعید آتانی دستت باران
,    دانلود اهنگ دستت باران
,    دانلود آهنگ آرامشت از سعید آتانی
,    سعید آتانی فدای سرت
,    دانلود اهنگ سعید رفیعی اتانی

,   

 

 

دانلود آهنگ جدید سعید آتانی به نام دستت باران

ترانه: میلاد فلاح, موزیک: محمد لطفی

Download New Music Saeed AtaniDastat Baran

سعید آتانی دستت باران

 

متن آهنگ دستت باران سعید آتانی

صدایت میکنم آرام آرام آرام نگاهم میکنی آرام آرام آرام
اگر حال خوشی دارم از عشق تو تو قلبت را بده آسان آسان آسان
دستت باران چشمت باران ای تو همه آرام جان
هی بی قرار بی انتظار ابری شو و بر من ببار

دانلود آهنگ جدید سعید آتانی دستت باران با لینک مستقیم

تمام واژه ها تکرار نام توست دلیل حال من این حال ناب توست
کنارت لحظه ی پایان اسفندم من از هر لحظه ای قبل از تو دل کندم
دستت باران چشمت باران ای تو همه آرام جان
هی بی قرار بی انتظار ابری شو و بر من ببار

http://rozmusic.com/%D8%B3%D8%B9%DB%8C%D8%AF-%D8%A2%D8%AA%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%86.html







برچسب ها دانلود آهنگ دستات باران سعید آتانی دانلود آهنگ سعید آتانی مثل ماه سعید آتانی آرامشت تمام آهنگ های سعید آتانی سعید آتانی دستت باران دانلود اهنگ دستت باران دانلود آهنگ آرامشت از سعید آتانی سعید آتانی فدای سرت دانلود اهنگ سعید رفیعی اتانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو