loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

  نه اینجوری نرو صبر کن یه لحظه بذار تا رفتنت آهسته تر شه میدونم تو میخوای یکی دو روزه تمام رابطه از ریشه قطع شه به من مهلت بده سنگینه خواستت بذار عادت کنم کمی به این ترس تو که خوب هرچی داشتی رو

حسین بازدید : 106 دوشنبه 29 بهمن 1397

 

نه اینجوری نرو صبر کن یه لحظه
بذار تا رفتنت آهسته تر شه
میدونم تو میخوای یکی دو روزه
تمام رابطه از ریشه قطع شه
به من مهلت بده سنگینه خواستت
بذار عادت کنم کمی به این ترس
تو که خوب هرچی داشتی رو کردی
چه راحت امتحان دادی به این درس

 

باید عادت کنم وقت نبودت
به این روزای سخت و لحظاتش
میخوام ببینی بعد از تو تا چند سال
میمونه درد تو با اثراتش

<<<تکست آهنگ جدید عادت باران>>>

نه ترسی توی چشماشه نه تردیدی تو تصمیمش
خیالش راحته این زن فراموش میشه تصویرش
چقدر آشفتم این روزا با این تصویر درگیرم
یه جا که خاطرت باشه یه سمت دیگه میشینم
باید عادت کنم وقت نبودت
به این روزای سخت و لحظاتش
میخوام ببینی بعد از تو تا چند سال
میمونه درد تو با اثراتش







برچسب ها متن آهنگ دانلود آهنگ متن آهنگ باران بنام عادت دانلود آهنگ باران بنام عادت با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید باران بنام عادت Download Music کد آهنگ پیشواز ایرانسل باران بنام عادت دانلود آهنگ بیکلام باران بنام عادت دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز همراه اول باران بنام عادت باران بنام عادت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو