loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

,,دانلود آهنگ یاسین غلامی دوست دارم خانومم,یاسین غلامی عشق من,دانلود اهنگ یاسین غلامی عشق من,اهنگ یاسین غلامی عشقم,دانلود اهنگ یاسین غلامی این دل دیوونه,یاسین غلامی یه نفر هست,یاسین غلامی خیالاتی,اهنگ

حسین بازدید : 83 سه شنبه 09 مهر 1398


,

,دانلود آهنگ یاسین غلامی دوست دارم خانومم
,یاسین غلامی عشق من
,دانلود اهنگ یاسین غلامی عشق من
,اهنگ یاسین غلامی عشقم
,دانلود اهنگ یاسین غلامی این دل دیوونه
,یاسین غلامی یه نفر هست
,یاسین غلامی خیالاتی
,اهنگ یاسین غلامی خیالاتی
,دانلود اهنگ یاسین غلامی یه نفر هست

,

 

 

http://www.myfaza2music.net/%DB%8C%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D9%86-%D8%BA%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%85-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%88%D9%85%D9%85/

 

تو دقیقا اونی هستی که میخوامش زندگیم با تو لبریزه از آرامش

دستاتو که میگیرم دلم میلرزه خنده های تو برام ی دنیا می ارزه

موج موهای تو دیوونه کنندست برام فکرشم نکن از توو فکرت درام

من کنار تو دارم زندگی رو میفهمم با تو به تموم دردای خودم میخندم

نمیدونی نمیدونی که چقد کنار تو آرومم عاشق قدم زدن با تو زیر بارونم

وقتیکه دوری ازم بدجوری داغونم من تورو قد خدا دوست دارم خانومم

نمیدونی که چقد کنار تو آرومم عاشق قدم زدن با تو زیر بارونم

وقتیکه دوری ازم بدجوری داغونم من تورو قد خدا دوست دارم خانومم

چقد خوبه که تو کنارم هستی میدونم که تو هم به من دل بستی

کنار تو رویاییه حالم خیلی خوشحالم از این که من تورو دارم

چقد خوبه که تو کنارم هستی میدونم که تو هم به من دل بستی

کنار تو رویاییه حالم خیلی خوشحالم از این که من تورو دارم

نمیدونی نمیدونی که چقد کنار تو آرومم عاشق قدم زدن با تو زیر بارونم

وقتیکه دوری ازم بدجوری داغونم من تورو قد خدا دوست دارم خانومم

نمیدونی که چقد کنار تو آرومم عاشق قدم زدن با تو زیر بارونم

وقتیکه دوری ازم بدجوری داغونم من تورو قد خدا دوست دارم خانومم

 







برچسب ها دانلود آهنگ یاسین غلامی دوست دارم خانومم یاسین غلامی عشق من دانلود اهنگ یاسین غلامی عشق من اهنگ یاسین غلامی عشقم دانلود اهنگ یاسین غلامی این دل دیوونه یاسین غلامی یه نفر هست یاسین غلامی خیالاتی اهنگ یاسین غلامی خیالاتی دانلود اهنگ یاسین غلامی یه نفر هست
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو