loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

,    دانلود آهنگ امین و امید قسم,    دانلود اهنگ تورو به هرکی میپرستی قسم از حامد میران,    اکورد اهنگ قسم امین و امید,    آکورد آهنگ قسم از

حسین بازدید : 823 چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398


,    دانلود آهنگ امین و امید قسم
,    دانلود اهنگ تورو به هرکی میپرستی قسم از حامد میران
,    اکورد اهنگ قسم امین و امید
,    آکورد آهنگ قسم از امین و امید
,    دانلود آهنگ تورو به هرکی میپرستی قسم با صدای پردیس
,    دانلود آهنگ حق میدم من بهت حق میدم با صدای دختر
,    حق میدم من بهت حق میدم با صدای زن
,    دانلود آهنگ تورو به هرکی میپرستی قسم با صدای دختر
,    اهنگ تورو به هرکی میپرستی قسم یه کاری کن فراموشت کنم باید که ترک اغوشت کنم

https://www.newahang.com/

تو یه عمری عاشقم بودی بهت بد کردم

تو میخواستی بری اما راهتو سد کردم

اما حالا که رفتی به تو عادت کردم

تورو به هرکی میپرستی قسم

یه کاری کن فراموشت کنم

باید که ترک آغوشت کنم

تورو به هرکی میپرستی قسم

یه کاری کن که فراموشت کنم

باید که ترک آغوشت کنم

+++++

میدونم خودم میدونم نه نمیتونی مثل قبل عاشق من باشی

شاید این حق تو باشه که بخوای تنهاشی

یه کاری کن نتونی تو دل من جاشی

ببین چه سخته دیدن یه مرد

که بغضشو شکسته گریه کرد

بزار تموم شه این عذاب و درد

ببین چه سخته دیدن یه مرد

که بغضشو شکسته گریه کرد

بزار تموم شه این عذاب و درد

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128







برچسب ها دانلود آهنگ امین و امید قسم دانلود اهنگ تورو به هرکی میپرستی قسم از حامد میران اکورد اهنگ قسم امین و امید آکورد آهنگ قسم از امین و امید دانلود آهنگ تورو به هرکی میپرستی قسم با صدای پردیس دانلود آهنگ حق میدم من بهت حق میدم با صدای دختر حق میدم من بهت حق میدم با صدای زن دانلود آهنگ تورو به هرکی میپرستی قسم با صدای دختر اهنگ تورو به هرکی میپرستی قسم یه کاری کن فراموشت کنم باید که ترک اغوشت کنم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو