loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

,    دانلود آهنگ عشق منو دیوونه کرده,    دانلوداهنگ چشمات منو دیوونه کرده,    دانلود اهنگ چشمات منو دیوونه کرد اون نگاهت منو بی خونه کرده,   

حسین بازدید : 342 شنبه 22 تیر 1398


,    دانلود آهنگ عشق منو دیوونه کرده
,    دانلوداهنگ چشمات منو دیوونه کرده
,    دانلود اهنگ چشمات منو دیوونه کرد اون نگاهت منو بی خونه کرده
,    دانلود آهنگ چشمات منو دیوونه کرده اون نگاهت
,    آهنگ چشمات منو دیوونه کرده اون نگاهت منو بی خونه کرده
,    چشمات منو دیوونه کرده نگاهت منو بی خونه کرده
,    چشمات منو دیوونه کرد محسن دولت
,    متن چشمات منو دیوونه کرده
,    دانلود آهنگ مجید اصلاحی بام بام ریمیکس


 

مغز من تو فکر تو وله فکر من تو فکر تو وله
چشمات منو دیوونه کرد اون نگاهت منو بی خونه کردِ
باز من دلم تنگه توئه این دل بی تابِ توئه راحت شدی عشقِ من دیوونه

مغز من تو فکر تو وله فکر من تو فکر تو وله
مغز من تو فکر تو وله فکر من تو فکر تو وله

سهله جداییمون از هم باشی قشنگِ شهر قلبم
باز من دلم تنگِ توئه این دل بی تابِ توئه راحت شدی عشقِ من دیوونه

مغز من تو فکر تو وله فکر من تو فکر تو وله
مغز من تو فکر تو وله فکر من تو فکر تو وله

تکست آهنگ بام بام مجید اصلاحی

کم کم زندگیِ من شدی و هر شب تویِ فکر من تو بودی
من قلبم به عشقت میزنه دستات تو دستای منه آخر شدی عشقِ من دیوونه

چشمات منو دیوونه کرد اون نگاهت منو بی خونه کردِ
باز من دلم تنگه توئه این دل بی تابِ توئه راحت شدی عشقِ من دیوونه

مغز من تو فکر تو وله فکر من تو فکر تو وله
مغز من تو فکر تو وله فکر من تو فکر تو وله

https://www.faratext.com







برچسب ها دانلود آهنگ عشق منو دیوونه کرده دانلوداهنگ چشمات منو دیوونه کرده دانلود اهنگ چشمات منو دیوونه کرد اون نگاهت منو بی خونه کرده دانلود آهنگ چشمات منو دیوونه کرده اون نگاهت آهنگ چشمات منو دیوونه کرده اون نگاهت منو بی خونه کرده چشمات منو دیوونه کرده نگاهت منو بی خونه کرده چشمات منو دیوونه کرد محسن دولت متن چشمات منو دیوونه کرده دانلود آهنگ مجید اصلاحی بام بام ریمیکس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو